Zojuist een deel van mijn bedrijf verkocht en 200.000 euro overgehouden. Nu levert de rest van het bedrijf mij voldoende op om maandelijks mooi van rond te komen maar ik sta nu wel met lege handen, ik hoef niet meer aanwezig te zijn. Ben dus op zoek naar een nieuwe uitdaging. Maar ja, wat begin je met 200.000 euro vandaag de dag? Misschien moet het ook maar eerst een tijdje op de bank staan alvorens ik iets heb gevonden.
Wat zouden de HL'ers doen met 200.000 euro ?
In Nederland op de bank in euro's , of misschien verstandiger om in Zwitserse Franken op Zwitserland op de bank ?
En als je iets zou doen met 200.000 euro, wat zou dat dan zijn ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
calderon
calderon
Zojuist een deel van mijn bedrijf verkocht en 200.000 euro overgehouden. Nu levert de rest van het bedrijf mij voldoende op om maandelijks mooi van rond te komen maar ik sta nu wel met lege handen, ik hoef niet meer aanwezig te zijn. Ben dus op zoek naar een nieuwe uitdaging. Maar ja, wat begin je met 200.000 euro vandaag de dag? Misschien moet het ook maar eerst een tijdje op de bank staan alvorens ik iets heb gevonden.
Wat zouden de HL'ers doen met 200.000 euro ?
In Nederland op de bank in euro's , of misschien verstandiger om in Zwitserse Franken op Zwitserland op de bank ?
En als je iets zou doen met 200.000 euro, wat zou dat dan zijn ?
Leuke,slimme en verstandige ideeën altijd welkom.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29955-wat-te-doen-met-200000-euro/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
43 antwoorden op deze vraag