Ik wil graag een nieuw bedrijf starten met als doel het helpen van mensen d.m.v. een 0900 nummer. Nu ben ik hier enkele dagen mee bezig, vooral veel aan het brainstormen, maar ik denk toch dat vooral input van andere mensen erg belangrijk is in dit alles.
Enkele punten.
- Naam van het bedrijf Het HulpPunt, telefoonnummer 0900-HULPPUNT (80 cent per minuut) met als website www.belhulppunt.nl; www.hulppunt.nl is al bezet maar www.helppunt.nl en 0900-HELPPUNT ook nog niet, maar volgens mij staat HULP ipv HELP beter. Sowieso twijfel ik erg over de naam. Tips, suggesties?
- Ik wil meerdere punten van telefonische hulp aanbieden, namelijk
1. 'Tele-zoeken'
1a. Opvragen van gegevens bedrijf zoals tel.nummer, adres e.d.
b. Encyclopedie, dus live een onderwerp opzoeken en aan de beller uitleggen.
c. Opzoeken product informatie.
2. 'Tele-product'
1a. Live bestellen van welk product dan ook via internet en met creditcard.
b. Opzoeken van product informatie.
c. Opzoeken van de goedkoopste aanbieder van een product, bijv. de Canon SD 500 staat voor 500 op Ebay en voor 600 kan je het op zijn goedkoopst krijgen via winkels die gelinkt zijn via Vergelijk.nl;
3. 'Tele-hulp'
1a. Help met computer, alleen Windows, later ook Mac.
b. Help met gezondheid.
a. Stoppen met roken.
b. Help met afvallen.
c. Help met stoppen roken.
c. Verder nog iets?
Verder wil ik Skype gebruiken om incoming calls te redirecten via het 0900 nummer. Dus via een Skype-In nummer. Vervolgens keuzemenu via Skype Callbutler. In het begin geen geld voor werknemers, dus moet zelf genoeg op de hoogte zijn van alle onderwerpen en wil ook zelf een database aanleggen van veelgestelde vragen, troubleshooting enz.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
johanmichel
johanmichel
Hallo!
Ik wil graag een nieuw bedrijf starten met als doel het helpen van mensen d.m.v. een 0900 nummer. Nu ben ik hier enkele dagen mee bezig, vooral veel aan het brainstormen, maar ik denk toch dat vooral input van andere mensen erg belangrijk is in dit alles.
Enkele punten.
- Naam van het bedrijf Het HulpPunt, telefoonnummer 0900-HULPPUNT (80 cent per minuut) met als website www.belhulppunt.nl; www.hulppunt.nl is al bezet maar www.helppunt.nl en 0900-HELPPUNT ook nog niet, maar volgens mij staat HULP ipv HELP beter. Sowieso twijfel ik erg over de naam. Tips, suggesties?
- Ik wil meerdere punten van telefonische hulp aanbieden, namelijk
1. 'Tele-zoeken'
1a. Opvragen van gegevens bedrijf zoals tel.nummer, adres e.d.
b. Encyclopedie, dus live een onderwerp opzoeken en aan de beller uitleggen.
c. Opzoeken product informatie.
2. 'Tele-product'
1a. Live bestellen van welk product dan ook via internet en met creditcard.
b. Opzoeken van product informatie.
c. Opzoeken van de goedkoopste aanbieder van een product, bijv. de Canon SD 500 staat voor 500 op Ebay en voor 600 kan je het op zijn goedkoopst krijgen via winkels die gelinkt zijn via Vergelijk.nl;
3. 'Tele-hulp'
1a. Help met computer, alleen Windows, later ook Mac.
b. Help met gezondheid.
a. Stoppen met roken.
b. Help met afvallen.
c. Help met stoppen roken.
c. Verder nog iets?
Verder wil ik Skype gebruiken om incoming calls te redirecten via het 0900 nummer. Dus via een Skype-In nummer. Vervolgens keuzemenu via Skype Callbutler. In het begin geen geld voor werknemers, dus moet zelf genoeg op de hoogte zijn van alle onderwerpen en wil ook zelf een database aanleggen van veelgestelde vragen, troubleshooting enz.
Alle input is gewenst! :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30012-ict-helpdesk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag