Ik kan een antwoord niet vinden waarmee ik tevreden ben..
Als eenmanszaak begin ik zeer binnenkort met de bedrijfsactiviteiten, ik heb uiteraard al gekeken naar verschillende boekhoudsoftware, prijzen en dergelijke
Voor mijn onderneming gelden de standaardboekhoudmogelijkheden + het per maand automatisch (abonnementen) kunnen factureren/incasso aan de cliënten
In het eerste jaar wil ik de boekhouding zelf doen en controle door een administratiekantoor bij mij in de buurt (al gevonden).. alvorens ik bij hem op bezoek ga wil ik hier nog ervaringen vragen over:
exact-online
snelstart
Sneltstart vind ik zelf wat duur gezien mijn ondernemings situatie. Exact-online heeft helaas de maandelijke facturatiemogelijkheden nog niet begreep ik..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christiaanvr
Christiaanvr
Ik kan een antwoord niet vinden waarmee ik tevreden ben..
Als eenmanszaak begin ik zeer binnenkort met de bedrijfsactiviteiten, ik heb uiteraard al gekeken naar verschillende boekhoudsoftware, prijzen en dergelijke
Voor mijn onderneming gelden de standaardboekhoudmogelijkheden + het per maand automatisch (abonnementen) kunnen factureren/incasso aan de cliënten
In het eerste jaar wil ik de boekhouding zelf doen en controle door een administratiekantoor bij mij in de buurt (al gevonden).. alvorens ik bij hem op bezoek ga wil ik hier nog ervaringen vragen over:
exact-online
snelstart
Sneltstart vind ik zelf wat duur gezien mijn ondernemings situatie. Exact-online heeft helaas de maandelijke facturatiemogelijkheden nog niet begreep ik..
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30107-online-boekhoudsoftware-en-controle-boekhouder/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag