Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Waarde van een website

Geplaatst:

Oumaima

http://bizinformatie.nl/www.higherlevel.nl

De waarde: € 558.412,78 ;)

Featured Replies

Geplaatst:

Raoul K

goed voor het begrotings tekort

Geplaatst:

hout im

Dat is mooi die waarde.. maar als je het zou willen verkopen lukt dat dan ook?

Geplaatst:

hout im

Of is het handig voor reclame inkomsten?

Geplaatst:

Oumaima

• Auteur
  Op 7-4-2011 om 15:13, hout im zei:

Of is het handig voor reclame inkomsten?

Het zou best kunnen, reclame= promotie. Jij moet ervoor zorgen dat je veel bezoekers naar je website krijgt, dat je veel verkopen realiseert, dat je naamsbekendheid wordt vergroot. Hierdoor stijgt jouw webwinkelwaarde.

Geplaatst:

hout im

Ja die waarde schattingen ben ik wel eens tegen gekomen, maar buiten de echte grote jongens (marktplaats ,ebay etc),is er een markt voor?..kan ik mijn site ook verkopen?

Geplaatst:

Matthijs Huisman

Niet voor de waarde op die site, totale onzin. Verder, ligt geheel aan de website, maar vaak wel.

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Hahaha - als er iemand inderdaad 3600 voor mijn website over heeft - stuur me even een PM! ;D

Geplaatst:

Harald van Reenen

Volgens bizinformatie.nl is Facebook.com bijna 5 miljard euro waard. Dat is een koopje!

Was het niet volgens beursanalisten iets tussen de 50 en 100 miljard dollar waard?

Zelf hypotheek afsluiten scheelt een paar duizend euro. Zie http://www.executiononlyhypotheek.net/

Geplaatst:

Wouter Hol
Raad van Advies

Er zijn tal van dit soort sites. Ze vertellen allemaal wat anders en het is slechts gebaseerd op wat vage feiten als het aantal in-en uitgaande links en geschatte bezoekersaantallen. Leuk, maar je hebt er niks aan als je je site echt zou willen verkopen.

Geplaatst:

hout im

Op 7-4-2011 om 20:25, Wouter Hol zei:

Er zijn tal van dit soort sites. Ze vertellen allemaal wat anders en het is slechts gebaseerd op wat vage feiten als het aantal in-en uitgaande links en geschatte bezoekersaantallen. Leuk, maar je hebt er niks aan als je je site echt zou willen verkopen.

Zo iets dacht ik ook wel. Ben er niet zo in thuis, maar mischien dat het voor reclame inkomsten een nut heeft.

Geplaatst:

mark89769

Op 7-4-2011 om 15:55, hout im zei:

Ja die waarde schattingen ben ik wel eens tegen gekomen, maar buiten de echte grote jongens (marktplaats ,ebay etc),is er een markt voor?..kan ik mijn site ook verkopen?

www.sitedeals.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.