Een leverancier van incasso diensten heeft ons in december 2010 een eindafrekening gestuurd die zijn gemaakt voor het behandelen van een dossier. Op deze factuur stonden naar ons inzien alle posten van de gemaakte kosten en de factuur is dan ook netjes binnen de betaal termijn betaald.
3 maanden later wil de leverancier op deze factuur terug komen en meer kosten in rekening brengen, omdat men zich heeft vergist tijdens het opstellen van de eindafrekening.
Mag deze leverancier dat doen? Is het niet zo dat de aanvaarding en betaling van een factuur een bevestiging is van de geleverde diensten? Mogen zij daar op terug komen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dverkade
dverkade
L.s.,
Een leverancier van incasso diensten heeft ons in december 2010 een eindafrekening gestuurd die zijn gemaakt voor het behandelen van een dossier. Op deze factuur stonden naar ons inzien alle posten van de gemaakte kosten en de factuur is dan ook netjes binnen de betaal termijn betaald.
3 maanden later wil de leverancier op deze factuur terug komen en meer kosten in rekening brengen, omdat men zich heeft vergist tijdens het opstellen van de eindafrekening.
Mag deze leverancier dat doen? Is het niet zo dat de aanvaarding en betaling van een factuur een bevestiging is van de geleverde diensten? Mogen zij daar op terug komen?
Alvast bedankt!
Danny
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32597-leverancier-komt-terug-op-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag