• 0

Printen via internet, wie heeft er ervaring?

ik wil graag een printer waarbij ik via internet kan printen (dus vanaf andere locatie buiten bereik eigen wifi netwerk), heeft iemand hier ervaring mee?

 

Daarnaast wil ik vanaf iphone kunnen printen (airprint) maar als dat niet in 1 apparaat kan dan worden het er 2.

 

Ik schrik me overigens steeds weer een hoedje als ik zie hoeveel inktcartridge's ik gebruik (nu canon mg8150). Voor mijn gevoel print ik niet veel maar toch gaat het erg snel :-\

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat is het voordeel om via internet te printen? Je kan de print toch niet pakken? Heb hier ervaring mee maar dan gaat het om bedrijfsprocessen. Bijvoorbeeld een werkbon die in het magazijn beland op het moment dat via internet een order geplaatst wordt.

 

Veel printers en ook routers kunnen gewoon een poort openzetten waarmee je kan printen. Daarnaast heb je ook een hoop oplossingen met een stukje beveiliging er tussen. In basis kan iedere netwerkprinter dit.

 

De tonermaffia is inderdaad uniek. Het is interessant om te kijken naar een kleurenlaserprinter. Je schrikt als je toners e.d. moet kopen maar de frequentie daarvan ligt gelukkig stukken lager.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

...

Ik schrik me overigens steeds weer een hoedje als ik zie hoeveel inktcartridge's ik gebruik (nu canon mg8150). Voor mijn gevoel print ik niet veel maar toch gaat het erg snel :-\

Ik geloof dat de prijsverschillen tegenwoordig wel meevallen bij cartridges tegen toners maar je zou eventueel kunnen informeren bij bv 123inkt.nl. Beetje offtopic maar De rekenkamer heeft daar 'n keer 'n leuke uitzending over gemaakt.

Link naar reactie
  • 0
Daarnaast wil ik vanaf iphone kunnen printen (airprint) maar als dat niet in 1 apparaat kan dan worden het er 2.

 

Ik gebruik hiervoor de "Print n Share" app. Via de Weprint software op een PC (of Mac) kan ik alle printers - ook de oude niet Wifi/Airprint-apparaten - benaderen vanaf Iphone en Ipad, ook van buitenaf (via VPN-verbinding met mijn Router).

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

PJ: ik had begrepen dat printen via de router alleen kan als de printer fysiek verbonden is met de router.

 

ik ga de uitzending van de rekenkamer even opzoeken

 

Daarnaast wil ik vanaf iphone kunnen printen (airprint) maar als dat niet in 1 apparaat kan dan worden het er 2.

 

Ik gebruik hiervoor de "Print n Share" app. Via de Weprint software op een PC (of Mac) kan ik alle printers - ook de oude niet Wifi/Airprint-apparaten - benaderen vanaf Iphone en Ipad, ook van buitenaf (via VPN-verbinding met mijn Router).

 

Net geïnstalleerd en het werkt prima om vanaf ipad te printen, super dank je. De mac staat eigenlijk toch altijd aan.

 

De gewenste mogelijkheid om via internet te kunnen printen is deels omdat mijn zakenpartner hier vlak bij kantoor heeft en voor het gemak maakt hij regelmatig gebruik van mijn printer. Het zou gewoon handig zijn als hij vanaf zijn eigen locatie de printopdracht kan geven. Nu komt hij meestal hier, kruipt achter mijn mac en haalt de bestanden vanuit dropbox.

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 85 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.