Ik verkoop mijn producten aan B2B en B2C via mijn webshop. Mijn B2B klanten krijgen hierbij een korting op de verkoopprijs en verkopen de producten (via hun winkel/webshop) voor dezelfde prijs als ik doe via mijn webshop.
Nu blijkt dat ik de verkeerde prijs heb geïntroduceerd op de markt. Verkoop via mijn webshop (en van mijn dealers) blijft achter. Uit onderzoek blijkt dat prijs hiervan de oorzaak is. Ik zou graag met de prijs omlaag willen. Echter, ik wil geen concurrent worden van mijn dealer. Hoe kan ik dit tactvol aanpakken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
profilepicture
profilepicture
Beste forumlezers,
Ik verkoop mijn producten aan B2B en B2C via mijn webshop. Mijn B2B klanten krijgen hierbij een korting op de verkoopprijs en verkopen de producten (via hun winkel/webshop) voor dezelfde prijs als ik doe via mijn webshop.
Nu blijkt dat ik de verkeerde prijs heb geïntroduceerd op de markt. Verkoop via mijn webshop (en van mijn dealers) blijft achter. Uit onderzoek blijkt dat prijs hiervan de oorzaak is. Ik zou graag met de prijs omlaag willen. Echter, ik wil geen concurrent worden van mijn dealer. Hoe kan ik dit tactvol aanpakken?
groeten Jeroen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34232-uitschakelen-van-dealer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag