ik loop al een tijdje rond te kijken op deze website (2jaar) en nu heb ik me eindelijk geregistreerd
ik ben 9-9-2009 een sloopbedrijf gestart daarmee heb ik verschillende mensen ontmoet,
voor die mensen gewerkt alleen gewoon in uren later kreeg ik een aantal eigen klussen dat ging ook goed
tot ik gebelt werd door een oude kennis (werkte altijd samen bij een vorige werkgever)
dat was het punt dat ik begon met diamanttechniek. ik heb samen met hem in de Noord-Zuidlijn Amsterdam bijna alle gaten geboord daar. vanaf dat punt ben ik van slooptechniek naar diamanttechniek overgestapt.
ik heb voor diverse bedrijven gewerkt allen met een X aantal grote opdrachtgevers denk hierbij aan Bam utiliteitsbouw, Ballast Nedam, Heddesbouw, Dura Vermeer enz.
Zelfs heb ik een advertentie op google (adwords) daar krijg ik particulieren en de kleine bouwbedrijven (zzpers).
nu wil ik eigenlijk groeien maar zonder grotere werken gaat dat niet
Mijn probleem is dus (sorry voor het voorstellen maar ik dacht dan weten jullie de situatie wel beter)
Ik zou niet weten hoe ik bij grotere bouwbedrijven binnen moet komen.
De connecties (voor werken die meer als 1 persoon nodig hebben) heb ik al
De Spullen heb ik ook in overvloed (denk hierbij aan diamantboren en machines)
alleen het werk laat tot nu toe alleen kleine klussen toe en dat houd je groei heel hard tegen
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DHoogendorp
DHoogendorp
Ten eerste wil ik mijzelf voorstellen
ik loop al een tijdje rond te kijken op deze website (2jaar) en nu heb ik me eindelijk geregistreerd
ik ben 9-9-2009 een sloopbedrijf gestart daarmee heb ik verschillende mensen ontmoet,
voor die mensen gewerkt alleen gewoon in uren later kreeg ik een aantal eigen klussen dat ging ook goed
tot ik gebelt werd door een oude kennis (werkte altijd samen bij een vorige werkgever)
dat was het punt dat ik begon met diamanttechniek. ik heb samen met hem in de Noord-Zuidlijn Amsterdam bijna alle gaten geboord daar. vanaf dat punt ben ik van slooptechniek naar diamanttechniek overgestapt.
ik heb voor diverse bedrijven gewerkt allen met een X aantal grote opdrachtgevers denk hierbij aan Bam utiliteitsbouw, Ballast Nedam, Heddesbouw, Dura Vermeer enz.
Zelfs heb ik een advertentie op google (adwords) daar krijg ik particulieren en de kleine bouwbedrijven (zzpers).
nu wil ik eigenlijk groeien maar zonder grotere werken gaat dat niet
Mijn probleem is dus (sorry voor het voorstellen maar ik dacht dan weten jullie de situatie wel beter)
Ik zou niet weten hoe ik bij grotere bouwbedrijven binnen moet komen.
De connecties (voor werken die meer als 1 persoon nodig hebben) heb ik al
De Spullen heb ik ook in overvloed (denk hierbij aan diamantboren en machines)
alleen het werk laat tot nu toe alleen kleine klussen toe en dat houd je groei heel hard tegen
alvast bedankt voor de reacties
D Hoogendorp
Voor alle diamantwerkzaamheden in de bouw
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34411-als-onderaannemer-binnenkomen-bij-de-grotere-bedrijven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag