Graag wilde ik ideeën van de ervaren higherlevel gebruikers/aanwezigen die mij een stap verder kunnen helpen naar mijn plannen richting mijn eigen ontwerp.
Ik heb een aantal ideeën die ik wens uit te stippelen maar kom er op bepaalde punten er niet uit.
Kort zal ik het als volgt uitleggen en hopen dat jullie mij verder kunnen helpen waar nodig.
Mijn ontwerp die ik wens te vermarkten is als het ware een messenblok set.
Dit zal uiteindelijk moeten plaatsvinden in de categorie ''funny & gadgets'' maar wel de nodige kwaliteit met zich meebrengen.
Het messemblok zou uiteindelijk uitzien als bekende personen of andere bekende categories.
Het is een niet al te grote product maar één van een messenblok met 4 á
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
s. leyal
s. leyal
Hallo higherlevel gebruikers,
Graag wilde ik ideeën van de ervaren higherlevel gebruikers/aanwezigen die mij een stap verder kunnen helpen naar mijn plannen richting mijn eigen ontwerp.
Ik heb een aantal ideeën die ik wens uit te stippelen maar kom er op bepaalde punten er niet uit.
Kort zal ik het als volgt uitleggen en hopen dat jullie mij verder kunnen helpen waar nodig.
Mijn ontwerp die ik wens te vermarkten is als het ware een messenblok set.
Dit zal uiteindelijk moeten plaatsvinden in de categorie ''funny & gadgets'' maar wel de nodige kwaliteit met zich meebrengen.
Het messemblok zou uiteindelijk uitzien als bekende personen of andere bekende categories.
Het is een niet al te grote product maar één van een messenblok met 4 á
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35080-product-laten-produceren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag