Elk jaar weer vallen ze je lastig met een stomme onderzoek, als je hem niet in 2 dagen invult komt er een herinnering en daarna nog eens. En afhankelijk van de mankracht soms ook een telefoontje.
Ik vul hem zelf nooit in, staat ook nergens dat het verplicht is, bovendien krijg je er niets voor. De enige die zijn zakken vult is het onderzoeksbureau.
Geachte heer, mevrouw,
Uw bedrijf of organisatie is gevestigd binnen Haaglanden. Het Stadsgewest Haaglanden voert jaarlijks een werkgelegenheidsonderzoek uit. De informatie daaruit is onmisbaar voor het (economische) beleid van dit Stadsgewest. Het start daarmee nieuwe initiatieven op, bijvoorbeeld op het gebied van innovatie, bereikbaarheid, bedrijfsomgeving en hulp bij het vinden van nieuwe vestigingslocaties. Voor dit alles is inzicht in het aantal werkzame personen op vestigingsniveau van groot belang.
Behalve naar het aantal werkzame personen (inclusief uzelf, meewerkende eigenaren en gezinsleden) vragen wij dit jaar ook naar de woonplaats van de werkzame personen. Deze vraag, die eens in de drie jaar in het onderzoek wordt opgenomen, is voor ons van groot belang. We onderzoeken daarmee het woon-werkverkeer met als doel de fileproblemen aan te pakken en het openbaar vervoer te verbeteren.
Wij verzoeken u dan ook vriendelijk mee te werken aan het werkgelegenheidsonderzoek 2012.
Met onderstaande link ("Mijn bedrijfsgegevens") komt u bij het formulier waar uw (adres)gegevens, zoals die nu bij ons bekend zijn, staan vermeld. Het invullen vergt slechts enkele minuten:
In geval van problemen bij het openen, doorlopen en/of verzenden van het formulier kunt u contact opnemen met I&O Research. Dit is het onderzoeksbureau dat het werkgelegenheidsonderzoek in opdracht van het Stadsgewest Haaglanden uitvoert. U kunt mailen naar helpdesk@ioresearch.nl of telefonisch contact opnemen met Joke ten Heuw of Roos Blokker via telefoonnummer 053-4864703.
Alle gegevens die u aan ons voor dit onderzoek verstrekt vallen onder de Wet bescherming persoonsgegevens: ze zullen niet voor commerciële doeleinden worden aangewend en alleen samengevoegd worden gepubliceerd. Voorbeelden van gegevenspresentaties treft u aan op Haaglanden in cijfers. In verband met het belang van het onderzoek stellen wij uw medewerking zeer op prijs.
Hoogachtend,
J.J. van Aartsen,
voorzitter van het Stadsgewest Haaglanden
Waar ik me dan nog het meest boos over maak is dat zo' van Aartsen dan ook nog eens een bedrijf van buiten de regio neemt. Bovendien zijn al deze gegevens gewoon opvraagbaar bij de belastingdienst.
Afmelden kan niet en ik weet zeker dat ik me nooit heb aangemeld.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Elk jaar weer vallen ze je lastig met een stomme onderzoek, als je hem niet in 2 dagen invult komt er een herinnering en daarna nog eens. En afhankelijk van de mankracht soms ook een telefoontje.
Ik vul hem zelf nooit in, staat ook nergens dat het verplicht is, bovendien krijg je er niets voor. De enige die zijn zakken vult is het onderzoeksbureau.
Waar ik me dan nog het meest boos over maak is dat zo' van Aartsen dan ook nog eens een bedrijf van buiten de regio neemt. Bovendien zijn al deze gegevens gewoon opvraagbaar bij de belastingdienst.
Afmelden kan niet en ik weet zeker dat ik me nooit heb aangemeld.
Zo dat moest ik even kwijt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35276-valt-dit-niet-onder-de-spam-wet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag