• 0

Commerciële softwarevoor verzending fiscale aangiften

Voor mijn administratiekantoor ben ik op zoek naar commerciële software voor het versturen van fiscale aangiften. Tot op heden heb ik dat altijd gedaan met de software van de belastingdienst, met behulp van de inlogcodes (gebruikersnaam en wachtwoord voor ondernemers). Nu is mijn oog gevallen op het softwarepakket Tecknow.

Wat zijn de ervaringen met Tecknow?

Hoe moet ik dit regelen met de benodigde certificaten? hier is nogal wat in veranderd inzake de Diginotar kwestie

Wat zijn de kosten van deze certificaten?

 

Ik vind het maar erg onduidelijk allemaal. Op de website is ook het een en ander te lezen omtrent het aanmelden bij KPN, wat het er alleen maar onduidelijker op maakt.

 

Wie kan mij meer informatie geven?

 

Vriendelijk bedankt alvast.

 

[titel aangepast - mod]

www.ovis-administratie.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

technow zegt me niets en ik draai nu bijna 14 jaar mee in het fiscale wereldje. De website overtuigt me in elk geval niet als eerste indruk (lijkt nogal verouderd). De pagina met Waardering lijkt te stammen uit 2006/2007 als ik de berichten lees. De namen van de genoemde klanten zijn wel echt, maar her en der wordt een loopje genomen met wie nu wel en wie niet accountant is (op de site acc. kantoor, maar in werkelijkheid administratiekantoor). Opvallend: geen fiscale kantoren als klantwaardering.

 

Printscreens van de software zien er wel okay uit. Ik heb wel moeite met het geschop tegen de concurrentie. Lees de site maar door, dan zie je wel wat ik bedoel. Als ze echt zo goed zijn, dan hebben ze dat soort teksten niet nodig.

 

Vraag referenties op, bezoek eens een demo van ze.

 

Ik heb gewerkt met Elsevier en Montana. Van Elsevier weet ik als nadeel dat niet alles in een systeem zit. Montana krijgt van deze twee mijn voorkeur.

 

Succes

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Graag gedaan.

 

Elsevier werk met een basisprijs en staffelt daarna door op basis van het aantal aangiften dat je per soort wilt verwerken. Meer info: http://www.elsevierfiscaal.nl/combipakket1/?cmpid=ILC|ElsevierFiscaal|Ankeiler|combipakket1

Zie je ook meteen dat je voor IB, VPB en uitstel 3 paketten nodig hebt.

 

Montana had mijn werkgever al toen ik er kwam werken. Ik zie op een vergelijkingssites dat het gaat om 285 euro per jaar, maar dat kan ook oude info zijn. Je kunt hier overigens die pakketten vergelijken. Ik zou die 44 stemmen voor Tecknow met een korreltje zout nemen omdat het er wel heel veel meer zijn dan andere pakketten krijgen.

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben prima ervaringen met Tecknow Tax. Het is een van de weinige programma's waarbij de interface dusdanig is ingericht dat je in één oogopslag kunt zien wat de resultaten zijn. Andere pakketten hebben dat meestal niet. Tecknow heeft een interessant prijsniveau.

Bij een beperkt aantal aangiften heeft Tecknow een prijstechnisch interessant alternatief voor SBR.

 

Link naar reactie
  • 1
Heb je daar belangen in? Aangezien in dit topic al bijna een jaar niet meer is gereageerd....

Nee. Gewoon een enthousiaste gebruiker met een eerste post... It happens...

(maar uiteraard hebben de mods het wel even gecheckt: een enthousiaste fipo in een inactief topic wordt altijd even kritisch nader beoordeeld)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.