Ga naar inhoud

ondernemingsplan voorbeeld schoonmaakbedrijf

Geplaatst:

rait007

ondernemingsplan schoonmaakbedrijf

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Beste rait007, kan het zijn dat de bijlage ontbreekt?

Geplaatst:

rait007

• Auteur

dag hoe bedoel je wat voor bijlagen.

Geplaatst:

1889

Het is nogal onduidelijk waarom je dit topic start. Wil je een voorbeeld van een ondernemingsplan met ons delen? Dan ontbreekt de bijlage. Heb je een vraag over een ondernemingsplan? Dan zul je dat duidelijker moeten formuleren.

Geplaatst:

rait007

• Auteur

dag ik zoek er een is dat niet duidelijk dat staat er toch ik zoek een ondernemingsplan voorbeeld voor een schoonmaakbedrijf te starten.

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Nee, dat is totaal niet duidelijk. Je begint je eerste post met "ondernemingsplan schoonmaakbedrijf", dit is zeer onduidelijk.

Als je iets zoekt had je er misschien een zin van kunnen maken waarbij je aangeeft dat je een ondernemingsplan voor de opstart van een schoonmaakbedrijf zoekt. Dit was al heel wat duidelijker geweest.

Groet, Martin

Geplaatst:

rait007

• Auteur

sorry ik ben dissecties dus weet niet goed hoe je een zin maakt maar als jij mij daar even bij wil helpen met duidelijker te maken.

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Ik denk dat het nu wel duidelijk is voor mensen wat je zoekt, weet alleen niet of iemand je daar bij kan helpen.

Groet, Martin

Geplaatst:

SimonV

Dyslexie is toch wat anders dan onvriendelijk een commando geven?

Je laatste reactie is al veel prettiger.

Geplaatst:

rait007

• Auteur

ok sory daar voor

Geplaatst:

Wouter Hol

Je kan het best met iemand uit je omgeving gaan zitten om samen het plan te schrijven. Jij vertelt het plan en diegene die je gaat helpen die schrijft dat voor je op.

Geplaatst:

rait007

• Auteur

dag maar is er niks op internet vinden een voorbeeld ik vind ze wel voor ander bedrijven maar niet voor een schoonmaakbedrijf en ik heb hem voor woensdag nodig.

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Waarom heb je hem voor woensdag nodig?

Geplaatst:

SimonV

Waarschijnlijk weet je het al, maar hier staat bijvoorbeeld wat er allemaal in moet komen te staan:

Inhoud ondernemingsplan

Geplaatst:

Wouter Hol

Waarom heb je hem voor woensdag nodig?

Ik vrees dat het voor school is.

Geplaatst:

SimonV

Voor € 149,- heb je een voorbeeld.

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Kijk, dat is geen geld voor een goed cijfer...... >;(

Geplaatst:

rait007

• Auteur

ik heb daar geen geld voor is er geen gratis die zijn er wel voor ander bedrijven

Geplaatst:

Wouterjan_

rait007,

Of het is voor school en je probeert makkelijk klaar te zijn. Als het goed is heb je op school geleerd hoe je een ondernemingsplan moet maken. Dus kun je dat prima zelf, is alleen wat meer werk.

Of je wilt echt een onderneming starten, maar dan snap ik niet wat je zoekt. Hoe kun je dan een ondernemingsplan van iemand anders willen gaan gebruiken?

Geplaatst:

SimonV

Dit is een forum voor ondernemersvragen.

Als het een studieopdracht is, zal het topic gesloten worden, denk ik...

Geplaatst:

rait007

• Auteur

dag het is niet voor mijn maar voor een ander die hij gaat gebruiken om te laten zien als voorbeeld.

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Waar gaat hij die laten zien dan? Leg nou eens uit wat de situatie is, waarom moet die ander hem woensdag hebben?

Het komt op mij over als een schoolopdracht.

Geplaatst:

rait007

• Auteur

nou ik ben een internet-detective ik zoek voor mensen dingen die zij niet kunne vinden op het internet nu heb ik een op dracht gekregen om een een ondernemingsplan voorbeeld te zoeken van een schoonmaakbedrijf maar dat nog niet gelukt tot nu toe.

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Nou, dan raad ik je aan om verder te zoeken. Dit topic gaat op slot omdat we hier niet zijn voor internet detectives maar voor ondernemers die vragen hebben.

Groet, Martin

Geplaatst:

Middle

Misschien ka je dan beter zoeken naar een goed ondernemingsplan voor een internet detective. ???

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.