Stuit op het volgende probleem en mijn vraag is eigenlijk hoe andere ondernemers dit geregeld hebben.
Op dit moment heb ik prive wat vermogen, alleen nu is de vraag hoe kan ik dit vermogen veilig stellen mocht ik prive/zkaleijk in een faillissement terechtkomen. Is iets dergelijks wel mogelijk? En is het mogelijk om in barre tijden hieruit vermogen te onttrekken? Want neem als voorbeeld de DSB Bank en Scheringa, volgens mij is hij compleet blut terwijl je zou zeggen dat hij dit wel weet te regelen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Yoram
Yoram
Stuit op het volgende probleem en mijn vraag is eigenlijk hoe andere ondernemers dit geregeld hebben.
Op dit moment heb ik prive wat vermogen, alleen nu is de vraag hoe kan ik dit vermogen veilig stellen mocht ik prive/zkaleijk in een faillissement terechtkomen. Is iets dergelijks wel mogelijk? En is het mogelijk om in barre tijden hieruit vermogen te onttrekken? Want neem als voorbeeld de DSB Bank en Scheringa, volgens mij is hij compleet blut terwijl je zou zeggen dat hij dit wel weet te regelen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35630-vermogen-veilig-stellen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag