Ik heb een webshop in herenkleding. Daarbij gebruik ik Google Analytics. Ik kijk daar regelmatig op om te kijken of bijvoorbeeld mijn adwords campagne of andere promotionele acties hun vruchten afwerpen. Echter komt elke dag iemand op de site, en dat is ook steeds dezelfde persoon. Hij zit dan lang op de site. Is dit überhaupt wel een persoon of zijn dit andere zaken zoals bots, of iets dergelijks, want ik denk niet dat iemand elke dag op een site gaat zitten kijken?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes,
NJ Design
NJ Design - De online kledingwinkel voor Mannen! www.njdesign.eu
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NJ Design
NJ Design
Goedemiddag mensen,
Ik heb een webshop in herenkleding. Daarbij gebruik ik Google Analytics. Ik kijk daar regelmatig op om te kijken of bijvoorbeeld mijn adwords campagne of andere promotionele acties hun vruchten afwerpen. Echter komt elke dag iemand op de site, en dat is ook steeds dezelfde persoon. Hij zit dan lang op de site. Is dit überhaupt wel een persoon of zijn dit andere zaken zoals bots, of iets dergelijks, want ik denk niet dat iemand elke dag op een site gaat zitten kijken?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes,
NJ Design
NJ Design - De online kledingwinkel voor Mannen! www.njdesign.eu
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35839-elke-dag-dezelfde-bezoeker-op-de-site/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag