Ik heb mijn shop met erotische producten voorzien van een volledig nieuw systeem en uitstraling. Voorheen draaide deze op magento met een custom made template maar ik ervaar magento als een traag en veel te uitgebreid platform. Tevens heb ik in de laatste paar maanden door omstandigheden 3x van server moeten wisselen en telkens moest ik een programmeur inschakelen om de boel weer op te starten.
Het platform wat ik nu gebruik kan ik zelf onderhouden en ik kan ook zelf in ruime mate aanpassingen doen aan de layout.
Ondanks dat het een aangekocht, niet uniek template is denk ik toch dat dit geen probleem is voor de bezoeker.
ps.in de bijlage een screen van de vorige layout
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Producten ingeladen, teksten overgezet van oude shop.
Getest op verschillende browsers en tablet (ie doet het dus niet goed, moet hiervoor nog een fix bedenken)
Wat moet ik nog doen: aantal teksten vertalen, plaatjes horizontale slider aanpassen, betaalmogelijkheden België toevoegen.....
De producten komen één voor één online omdat dit beter is voor de indexatie. Tevens kan ik ze zo voorzien van unieke tags en metaomschrijving. Er zijn nu zo'n 40 producten online.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil de conversie verhogen door gebruik te maken van een snellere en overzichtelijkere shop.
Tevens wilde ik een eenvoudiger door mijzelf te onderhouden platform.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is voornamelijk de uitstraling die in mijn ogen drempelverlagend is. Met uitzondering van de producten zou het elke willekeurige shop kunnen zijn. De meeste 'hobby' shops hebben toch een louche uitstraling in mijn ogen en dat werkt natuurlijk door in de conversie.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe is de algemene indruk ?
Hoe is de kleurstelling ?
Wat denk je van de menu indeling ?
Zijn de teksten duidelijk en compleet ?
Geeft de shop voldoende vertrouwen om een bestelling te plaatsen ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Derek-Jan
Derek-Jan
Omschrijving van je concept:
www.eropaleis.com
Ik heb mijn shop met erotische producten voorzien van een volledig nieuw systeem en uitstraling. Voorheen draaide deze op magento met een custom made template maar ik ervaar magento als een traag en veel te uitgebreid platform. Tevens heb ik in de laatste paar maanden door omstandigheden 3x van server moeten wisselen en telkens moest ik een programmeur inschakelen om de boel weer op te starten.
Het platform wat ik nu gebruik kan ik zelf onderhouden en ik kan ook zelf in ruime mate aanpassingen doen aan de layout.
Ondanks dat het een aangekocht, niet uniek template is denk ik toch dat dit geen probleem is voor de bezoeker.
ps.in de bijlage een screen van de vorige layout
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Voordien eerst getest met andere shop.
Platform geinstalleerd, template + plugins geinstalleerd.
Alles uit proberen een de juiste plaats geven.
Producten ingeladen, teksten overgezet van oude shop.
Getest op verschillende browsers en tablet (ie doet het dus niet goed, moet hiervoor nog een fix bedenken)
Wat moet ik nog doen: aantal teksten vertalen, plaatjes horizontale slider aanpassen, betaalmogelijkheden België toevoegen.....
De producten komen één voor één online omdat dit beter is voor de indexatie. Tevens kan ik ze zo voorzien van unieke tags en metaomschrijving. Er zijn nu zo'n 40 producten online.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil de conversie verhogen door gebruik te maken van een snellere en overzichtelijkere shop.
Tevens wilde ik een eenvoudiger door mijzelf te onderhouden platform.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is voornamelijk de uitstraling die in mijn ogen drempelverlagend is. Met uitzondering van de producten zou het elke willekeurige shop kunnen zijn. De meeste 'hobby' shops hebben toch een louche uitstraling in mijn ogen en dat werkt natuurlijk door in de conversie.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe is de algemene indruk ?
Hoe is de kleurstelling ?
Wat denk je van de menu indeling ?
Zijn de teksten duidelijk en compleet ?
Geeft de shop voldoende vertrouwen om een bestelling te plaatsen ?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35922-make-over-erowebshop-18/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag