Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
discimus
Leden,
Na een lange weg en het doorlopen van enkele studies ben ik nu eindelijk voor mijzelf klaar om het geleerde in de maatschappij te zetten. Samen met een ex-klasgenoot (die tevens een totale tegenpool van mij is) starten we de volgende onderneming:
ICdevelopments (Inter Consult Developments)
onze missie:
"ICdevelopments biedt vernieuwend maatwerk in projectontwikkeling door verder te bouwen op actuele maatschappelijke ontwikkelingen. De dienstverlening van ICdevelopments reikt van consult tot uitvoering."
Nu zijn we op zoek naar een mooi logo hierbij. Misschien hebben jullie ideeën hierover. Ik zie op dit forum vaak creatieve gedachten langsvliegen en mocht deze naam met missie jullie gedachten uitdagen, dan hoor ik dat graag. We zijn trouwens nog op zoek naar iemand die een huisstijl voor ons kan ontwikkelen en een hieraan gekoppelde website. Maar we hebben geen idee hoe ons logo de juiste uitstraling moet krijgen. Onze grootste opdrachten zijn op dit moment het vermarkten van softwarepakketten en de financiering realiseren voor een e-learningprogramma. Graag jullie reacties.
Uw werk, ons werk!
Arend Hofsink namens:
www.avedis.nl