Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LittleBit
LittleBit
Een receptioniste heeft een belangrijke functie.
Zij ontvangt je bezoekers en helpt leveranciers.
Ze is het contact voor veel mensen
en ze is het beeld naar buiten.
Eigenlijk hoort een receptioniste in de huisstijl thuis dus.
Maarrrr
- de bedrijfstijd is vaak groter dan de werktijd van een receptioniste
en dan heb je dus of 2 receptionistes nodig
of je krijgt tijden dat de receptie onbemand is.
- en een receptioniste kan natuurlijk een keer ziek zijn
of vrij willen nemen.
- en niet te vergeten .... ze kost geld.
Het alternatief is een digitale receptioniste.
Wij hebben enkele ideeen om zoiets te realiseren.
Hier zie je
Deze oplossing werkt inmiddels bij enkele bedrijfsverzamelgebouwen.
Echter... deze klanten zijn allemaal door toeval tot stand gekomen.
En we willen dit nu structureel benaderen.
We worstelen echter met de decision-makers voor dit marktsegment.
Vastgoed-eigenaren, makelaars, intercom-installateurs, huurders
ze spelen allemaal een rol erin.
Of moeten we die mensen niet direct gaan zoeken maar bv communiceren via een LinkedIn-groep ?
Wie denken jullie dat we dienen te benaderen voor een digitale receptionste ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36433-wie-is-de-decision-maker-voor-een-digitale-receptioniste/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
34 antwoorden op deze vraag