Nou ja, ik probeer er geen persoonlijk verhaal van te maken, enkel aan de orde te stellen dat ik vind dat burnout niets met echt ziek zijn te maken heeft.
Nou, dan moet je het misschien een keertje zelf meemaken om tot andere inzichten te komen. Ik hoop oprecht dat dat niet zal gebeuren natuurlijk, maar geloof me - je zult je mening 180 graden omdraaien.
En je overige opmerkingen tonen duidelijk dat "ignorance is bliss" lang niet altijd opgaat. Ondanks dat ik net heel eerlijk heb verteld wat me overkomen is zeg je dus eigenlijk nog steeds vanuit je onwetendheid dat ik een aansteller ben die, als ik alles zelf had moeten betalen, nergens last van zou hebben gehad. Weet ik ook weer wat ik van jou moet vinden...
Zucht... moet ik nu gaan zeggen dat je echt een aansteller bent?
Overigens zeg ik nergens dat ik ook geen slechte periode heb meegemaakt waarin ik nergens zin of trek meer had. Want ja dat is mij ook overkomen.
Ik heb zelf verantwoording genomen en ontslag genomen, geen uitkering aangevraagd en 4-5 maanden langzaam weer van het leven gaan genieten.
Je moet niet zo doen alsof je ergens per definitie recht op hebt, en iedereen die het hier niet mee eens is een 2e Adolf is. Echte kerels nemen eigen verantwoording. Dat geld voor dames ook. Leunen op de gemeenschap is vaak een keuze of resultaat van slechte planning.
toedeledokie, ik ga op jouw persoonlijke opmerkingen niet verder in.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
geanonimiseerd__
geanonimiseerd__
Zucht... moet ik nu gaan zeggen dat je echt een aansteller bent?
Overigens zeg ik nergens dat ik ook geen slechte periode heb meegemaakt waarin ik nergens zin of trek meer had. Want ja dat is mij ook overkomen.
Ik heb zelf verantwoording genomen en ontslag genomen, geen uitkering aangevraagd en 4-5 maanden langzaam weer van het leven gaan genieten.
Je moet niet zo doen alsof je ergens per definitie recht op hebt, en iedereen die het hier niet mee eens is een 2e Adolf is. Echte kerels nemen eigen verantwoording. Dat geld voor dames ook. Leunen op de gemeenschap is vaak een keuze of resultaat van slechte planning.
toedeledokie, ik ga op jouw persoonlijke opmerkingen niet verder in.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36442-burned-out-afgesplitste-berichten-gesloten-topic/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag