Ik heb sinds vorige week de wp e-commerce plugin geinstalleerd op mijn wordpress website. Deze wil ik graag met jullie finetunen.
groeten Jeroen
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik had voorheen een wordpress shop met de shopp plugin. Deze plugin gebruik ik niet meer, omdat deze beperkt was in de mogelijkheden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Eerst wil ik kijken naar vormgeving en efficiëncy, om vervolgens de SEO door te lichten. Dit moet leiden tot betere conversies en meer bezoekers. Ik hoor graag jullie tips!
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Door middel van een wordpress blog wil ik meer diepgang geven aan het product. Geen vlakke webshop maar een website (inclusief shop) met goede relevante inhoud/.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feedback waar ik wat mee kan. Ik heb beperkte kennis van php en css, maar kan aardig overweg met wordpress. Graag ontvang ik feedback over wat ik kan aanpassen om meer omzet te behalen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
profilepicture
profilepicture
Omschrijving van je concept:
Beste forumlezers,
Ik heb sinds vorige week de wp e-commerce plugin geinstalleerd op mijn wordpress website. Deze wil ik graag met jullie finetunen.
groeten Jeroen
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik had voorheen een wordpress shop met de shopp plugin. Deze plugin gebruik ik niet meer, omdat deze beperkt was in de mogelijkheden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Eerst wil ik kijken naar vormgeving en efficiëncy, om vervolgens de SEO door te lichten. Dit moet leiden tot betere conversies en meer bezoekers. Ik hoor graag jullie tips!
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Door middel van een wordpress blog wil ik meer diepgang geven aan het product. Geen vlakke webshop maar een website (inclusief shop) met goede relevante inhoud/.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feedback waar ik wat mee kan. Ik heb beperkte kennis van php en css, maar kan aardig overweg met wordpress. Graag ontvang ik feedback over wat ik kan aanpassen om meer omzet te behalen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36500-mijn-nieuwe-webwinkel-met-wp-e-commerce-plugin/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag