Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PaulGo
De sfeer hier op Higherlevel is niet altijd optimaal. Ik kan mij voorstellen dat mensen zich hier aan ergeren. Nu weer een sensatieartikel "Juwelier in Den Haag doodgeschoten." Dan kan je er wel een slotje opzetten maar dan kan ik dus niet meer mijn reactie geven [ Mod edit: reactie zelf verwijderd. Gesloten is gesloten. Nieuwe topics blijven openen om je reactie op een gesloten topic toch nog te kunnen geven is erg irritant, en de reactie zelf wordt toch consequent weggemodereerd, ook om aanzuigende werking te voorkomen. ]
Ook staan er nu soms gore teksten in posts of in kneuzen. Dan komt er dus een slotje op en kan je niet meer reageren, maar het blijft wel leesbaar en storend voor de lezer.
Daarom mijn (oude ) voorstel om alle "rommel" naar het lowerlevel gedeelte te verhuizen. Krenkende, idiote of onheuse posts kunnen wat mij betreft meteen naar Lowerlevel verhuizen. Iedereen, die geen zin heeft in zulke verhalen en uitspraken kan het dan simpel negeren. Maar het blijft leesbaar behalve in ernstige gevallen van belediging, criminele praat of racisme enz.
Eergisteren had een Higherlevellid het over het onzichtbaar maken van ALLE posts van sommige ( zelf uit te kiezen) mensen. Ook krijgen onwelgevallige HL-leden soms een eeuwige ban. Daar ben ik een tegenstander van. Iedereen moet het recht krijgen om zijn leven te verbeteren. Dus als de posts van iemand weer aanvaardbaar zijn, dan moet iedereen dit weer kunnen lezen hier. Daar is ons rechtsysteem helemaal op gebaseerd, iedereen krijgt een tweede kans, en ik verbaas mij er geregeld over dat deze mooie woorden wel altijd in de theorie, maar vaak niet in de praktijk worden gebracht.
Als een HL lid echter constant anderen schoffeert, dan gaat hij of zij maar lekker een tijdje afkoelen op het lowerlevel. Dat zou ik wel willen modereren. Niets weggummen maar een kleiner haast onleesbaar 1pts lettertype kan altijd.... :)