Vervolg op mijn topic hierbij de verdere uitwerking.
Op 15 of 22 juni een dagdeel sparren met meerdere webshop eigenaren. Dit aangevuld met een 3 kritische experts. Het doel van deze niet-commerciële sessie is om elke webshop 45 min te behandelen. Iedereen kan verbeterpunten,wijzigingen en marketing ideeën aanbrengen
Max 7 webshops die op serieuze basis bezig zijn en en stap willen maken in de ontwikkeling van hun webshop. Ter voorbereiding (Ard bedankt voor de tip) dien je helder op 1 a4tje je onderneming kort toe te lichten, eventueel verwijzen naar succesvolle en niet succesvolle veranderingen.
Ook dien je kort te vermelden waar je voorkeur naar uit gaat om tijdens de 45 min dat je site besproken wordt de aandacht naar uit gaat. Dit a4tje zal vooraf naar de deelnemers gezonden worden zodat die zichzelf kunnen voorbereiden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Y Happy Level
Y Happy Level
Vervolg op mijn topic hierbij de verdere uitwerking.
Op 15 of 22 juni een dagdeel sparren met meerdere webshop eigenaren. Dit aangevuld met een 3 kritische experts. Het doel van deze niet-commerciële sessie is om elke webshop 45 min te behandelen. Iedereen kan verbeterpunten,wijzigingen en marketing ideeën aanbrengen
Max 7 webshops die op serieuze basis bezig zijn en en stap willen maken in de ontwikkeling van hun webshop. Ter voorbereiding (Ard bedankt voor de tip) dien je helder op 1 a4tje je onderneming kort toe te lichten, eventueel verwijzen naar succesvolle en niet succesvolle veranderingen.
Ook dien je kort te vermelden waar je voorkeur naar uit gaat om tijdens de 45 min dat je site besproken wordt de aandacht naar uit gaat. Dit a4tje zal vooraf naar de deelnemers gezonden worden zodat die zichzelf kunnen voorbereiden.
[*] Locatie is bij HL lid Jeanine in Oosterhout
[*] Broodjes en drinken zorg ik voor
[*] Je site zal op een beamer getoond en doorgelopen worden waar iedereen op kan reageren.
Op dit moment heb ik (onder voorbehoud) als kritische leden:
Ard
Ioptimize
iOptimize helpt je rendement te behalen met je website. Helpt met bezoekers trekken, klanten te maken van je bezoekers en klanten te houden.
Een usability en SEA expert heb ik inmiddels per PM benaderd.
Graag hier in het topic of je zou willen deelnemen en of 15 of 22 juni beter uitkomt.
Danny
Beschermingsbewind
Bewindvoerder
trappist westvleteren 12 for sale
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36921-volgende-stap-zetten-met-je-webshop-meeting-webshops-15-of-22-juni/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
72 antwoorden op deze vraag