Ik ben een tijd geleden gestart met een nieuw internet marketing bedrijf en op zich gaat het wel aardig, maar nog niet voldoende. Op dit moment ben ik behoorlijk op zoek naar nieuwe klanten, zowel online als offline, maar het probleem is dat ik met hagel aan het schieten ben.
Is er iemand die mij zou kunnen vertellen welke markten/branches er op dit moment meer open staan voor internet marketing diensten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
johanvergeer
johanvergeer
Ik ben een tijd geleden gestart met een nieuw internet marketing bedrijf en op zich gaat het wel aardig, maar nog niet voldoende. Op dit moment ben ik behoorlijk op zoek naar nieuwe klanten, zowel online als offline, maar het probleem is dat ik met hagel aan het schieten ben.
Is er iemand die mij zou kunnen vertellen welke markten/branches er op dit moment meer open staan voor internet marketing diensten?
Johan Vergeer | Rapid Blue
Samen staan we sterk
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37374-markt-voor-internet-marketing-bedrijven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag