Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RiVe
RiVe
Beste lezers,
Ik ben gevraagd een prijs uit te brengen voor een volledige installatie in een nieuw opgeleverd pand.
Het pand is casco opgeleverd.
Problemen waar ik nu tegen aan loop.
De opdrachtgever wil gisteren een offerte en eigenlijk eind volgende week al starten met zijn nieuwe bedrijf.
Met inzet van de juiste mensen is twee weken een reele installatietijd.
De offerte lukt pas maandag, omdat ik ook de kredietwaardig wil checken.
Een grove inschatting van de kosten zijn E 37.000, incl. ingehuurd personeel en materialen.
Daarbij komt dan nog de aanleg van een alarminstallatie, wat ik uit moet besteden aan een derde "BORG" gecertificeerde partij.
Hoe kan ik dit contractueel in het juiste vat gieten.
x% vooruit betaling, voor mij het veiligst.
Bankgarantie?
Kredietwaardigheid checken, uiteraard, bij wie?
Het bedrijf staat ingeschreven als BV bij de KvK.
Eerlijkheidshalve, gezien de korte doorlooptijd en de hoeveelheid werk die ik nu heb, kan ik me het veroorloven "nee" te zeggen.
Ik lees graag de adviezen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37497-contractvorm-aannemen-e-installatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag