Ik heb een kantoor en biedt dienstverlening aan. Om de zaak een beetje te promoten wil ik folders maken en laten verspreiden. Alleen ben ik niet zo goed met het schrijven van teksten voor de folders. Is er iemand of bestaat er een marketingskantoor waar ik die teksten kan laten schrijven? Teksten die de aandacht zou kunnen trekken van potentiele clienten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
a2i2
a2i2
Hallo,
Ik heb een kantoor en biedt dienstverlening aan. Om de zaak een beetje te promoten wil ik folders maken en laten verspreiden. Alleen ben ik niet zo goed met het schrijven van teksten voor de folders. Is er iemand of bestaat er een marketingskantoor waar ik die teksten kan laten schrijven? Teksten die de aandacht zou kunnen trekken van potentiele clienten.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37728-hulp-gezocht-met-marketingsteksten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag