• 0

Graag jullie mening over ons concept

Omschrijving van je concept:

Securlabel biedt diverse markeringsproducten voor alle eigendommen/voorwerpen in combinatie met een gratis online registratie-service.

 

Je markeert en registreert je eigendom/voorwerp en bij diefstal of verlies is deze vervolgens identificeerbaar en herleidbaar naar de eigenaar.

 

Ook kan iedere koper controleren of de verkoper de werkelijke eigenaar is van wat hij verkoopt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

marktonderzoek,advies ingewonnen diverse partijen,flyers,aanmeldingen bij zoekmachines,google adwords,...

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen mensen graag bewust maken dat je zelf actie kan ondernemen om diefstal en verlies van je eigendommen te voorkomen en/of beperken.

 

Met ons concept willen we de rechtmatige eigenaar terug herenigen met hun verloren eigendom dat soms zeer belangrijk zijn voor die persoon en diefstal terugdringen door hun eigendommen (op advies van politie) te registreren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

- je kan in onze database zoeken naar een voorwerp

-je kan de status van het voorwerp achterhalen (verloren,gevonden,gestolen,..)

-je kan de eigenaar contacteren( zonder dat hierbij van beide zeiden persoonlijke gegevens worden uitgewisseld of gezien-

-doorverkoop van je gemarkeerde eigendom is geen probleem (wat niet altijd mogelijk is of logisch is bij andere concepten op de markt)

-gratis registratie (dus geen extra kosten zoals verlengingskosten,abonnementskosten e.d.)

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

-horen hoe ze het concept vinden

-wat er op de site zelf verbeterd kan worden

-hoe we snel en goedkoop reclame kunnen maken

-alles wat men denkt en wat relevant kan zijn voor verbeteringen in totaal

 

 

Dé oplossing om al je bezittingen te beschermen tegen diefstal en verlies!

www.securlabel.com / www.facebook.com/securlabel / www.twitter.com/securlabel / www.youtube.com/securlabel

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Paar puntjes mbt de website:

 

- je subnavigatie valt achter de tekst van je pagina.

- persoonlijk zou ik de Flash slider vervangen door iets wat javascript gebaseerd is. Er staan namelijk best veel keywords en content in en het is zonde dat dat zo niet meegenomen wordt.

- rechtsboven staat 'winkelenwagen'. Ik denk dat dat 'winkelwagen' moet zijn.

- als je URLs hebben /site/ er in. Ik zou dat instellen zodat alle pagina's aan je root domein zitten.

- velden in je contactformulier die niet verplicht zijn, weglaten.

- als ik iets bestel, vraagt stap 1 om mijn adresgegevens maar die kan ik nergens invullen...

- ...oh wacht, ik moet eerst op een knop 'direct afrekenen' klikken! (ik ben toch een aardig ervaren internet gebruiker, maar je was me daar even kwijt)

Link naar reactie
  • 0

Het idee vind ik goed.

 

De site kan beter. Zeker qua uitleg. Zo vroeg ik me af of je de labels niet eenvoudig kunt verwijderen. Ik moest behoorlijk zoeken voordat ik onderaan de pagina Fix label een video vond over hoe ik een label bevestig, waar dit iverteld werd. Ik vind de site ook wel erg zwart. De rode links op de zwarte achtergrond kan ik niet goed lezen.

 

Misschien kun je afspraken maken met electronica winkels e.d. om daar folders te leggen of misschien wel om je daar je labels te verkopen. Of misschien kun je voor verkoop aanbieden via webwinkels van elctronica, waarbij je de webwinkelier een percentage gunt.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reacties die tot nu toe gekomen zijn,het is altijd leuk opbouwende kritiek te krijgen waar je iets mee kan.

 

ERIK:

Je vraagt hoe dat terugkrijgen precies werkt.

 

Je markeert en registreert je voorwerp/eigendom met alle kenmerken zoals serienummer, IMEI,kleur,... (per voorwerp zijn er reeds klaargemaakte velden die je kan invullen).En met de unieke code die op het label staat dat je hebt aangeschaft.

 

NA VERLIES: de rechtmatige eigenaar veranderd zo snel mogelijk de status van het voorwerp,in dit geval "Verloren".

De vinder kan via de unieke code of één van de kenmerken het voorwerp in de database ophalen en de eigenaar op de hoogte brangen van zijn vondst. Hierbij zijn van beide partijen geen gegevens zoals mail of telefoonnummer zichtbaar.Alle communicatie verloopt dus via berichten via de site zelf. Je krijgt in je opgegeven mailadres bericht dat er een bericht is in je persoonlijke pagina.

 

NA DIEFSTAL: De dief zal proberen het voorwerp verder te verkopen. De koper kan middels de site controleren of het voorwerp gestolen is. Dit ook via de unieke code of de kenmerken van het voorwerp. De koper zal dus de status "Gestolen" zien als hij dit voorwerp controleert.

 

Het voordeel is hier dat de eigenaar zelf de status direct kan aanpassen en de koper dit direct kan zien. Zoals we allen weten worden gestolen goederen meteen doorverkocht voordat bekend is dat het gestolen is.

 

Hierbij ook de reactie op de vraag van Frank dat sommige labels te verwijderen zijn.

 

FRANK:

Dat klopt wij hebben bewust voor onverwijderbare én verwijderbare labels gekozen om iedereen een keuze te geven. Sommige mensen willen misschien niet gelijk een permanent label op hun voorwerp.Maar zoals bovenstaand verteld ook al haal je het label weg, men kan alsnog in de database zoeken naar de kenmerken van het voorwerp, Dus ook zonder het label of unieke code.

 

En een goed idee om de flyers in electra-zaken neer te leggen. We zijn inderdaad bezig nu met twee ontwerpen voor flyers,huis aan huis en om in andere vestigingen neer te leggen.

 

En de uitleg kan inderdaad nog beter, echter budget en schrijftalent ontbreekt soms.Maar daar maken we zeker in de toekomst ook werk van. We hebben nog vele plannen om ook de functionaliteiten en het gebruikersgemak te verbeteren, dit is het echter het eerste concept nu om te kunnen starten.

 

SABRA:

Je hebt inderdaad een goed punt over het afrekenen. Soms zie je zelf die foutjes of onduidelijkheden niet meer.We zullen kijken hoe we dit duidelijker kunnen maken, het kan inderdaad verwarrend zijn.

 

Bedankt alvast voor jullie reacties, alle tips en suggesties zijn altijd welkom.

 

Dé oplossing om al je bezittingen te beschermen tegen diefstal en verlies!

www.securlabel.com / www.facebook.com/securlabel / www.twitter.com/securlabel / www.youtube.com/securlabel

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- in Internet Explorer hebben alle vragen op je FAQ pagina nummer 1 (zie plaatje)

 

- die uitgestoken hand op je pagina "Zakelijk" vind ik wel erg cliché

 

- in de 2e alinea op je "verloren" pagina gaan de koppeltekens in combinatie met de gekozen uitlijning niet goed

 

- je vindt "sleutels" waarschijnlijk geen "persoonlijke bezittingen", want voor sleutels heb je een aparte categorie; maar als ik dan op "persoonlijke bezittingen" klik, krijg ik een foto te zien van ... sleutels ...

securlabel.thumb.jpg.8f7646e8e60d3c09648f50f8f0fb1909.jpg

Link naar reactie
  • 0

Ik vind de site ook wel erg zwart.

 

Dat is ook het eerste dat mij opvalt. Zie ook dit stukje over waarom echt zwart vaak geen goed idee is.

 

Mijn grootste probleem is de continuïteitsgarantie. Ik koop een paar labels en plak die op mijn apparatuur. Maar als dat over vijf jaar allemaal gestolen wordt, bestaat jouw database dan nog wel? Misschien heb je de hele onderneming wel opgedoekt. En dan is het natuurlijk zinloos geweest.

 

Daarnaast is er het probleem van beveiliging. Jij hebt, als dit succesvol is, een gigantische database van waardevolle artikelen, inclusief adresgegevens van de huidige eigenaar. Met de verkoopgegevens erbij valt zelfs nog wel te schatten welke eigendommen met verwijderbare labels gelabeld zijn, die zijn immers makkelijker. Aan de foto's valt met een beetje geluk in te schatten waar in huis alles zich bevindt. Kortom, de beveiliging moet gewoon waterdicht zijn, en dat is niet het geval. Zo wordt er geen HTTPS gebruikt, en ik ben aardig overtuigd dat de site gevoelig is voor CSRF-aanvallen, en mogelijk ook voor XSS. Als je dat zelf niet kan, zorg dan dat je iemand inhuurt die hier een audit op uit kan voeren, voordat je op minder prettige manier in het nieuws komt.

Link naar reactie
  • 0

Wat een moeizame website Securlabel... Ik struikel over de fouten en dan ook nog eens van de meest elementaire soort. Een kleine opsomming:

 

* Slider in Flash

Het is al heel lang een slecht idee om belangrijke content in Flash aan te bieden. Niet iedereen heeft Flash geïnstalleerd, daarbij is Flash een no-go op de iPad en iPhone. Een deel van je beoogde publiek mist meteen de essentie van jullie dienst. Voeg daarbij nog dat de zoekrobots van zoekmachines Flash nog steeds niet snappen en dan weet je meteen dat deze content dus niet geïndexeerd zal worden voor zoekmachines. Mijn advies? Weg met die slider!

 

* Geen mobiele website?!

Als jullie er zoveel waarde aan hechten dat mensen continu SL-codes controleren, waarom is er dan geen mobiele website waarop je even heel snel zo'n code kan checken? Gemiste kans en dan zeg ik nog maar niks over QR codes.

 

* Navigatie

De navigatie is chaotisch. Bij het zien van de navigatie snap ik niet wat jullie nu eigenlijk doen, ik kan het doel van de site er niet uit afleiden. Bekijk ik vervolgens de menu's Gestolen, Verloren en Gevonden, dan krijg ik 3 keer dezelfde content te zien...

 

Jullie maken het veel te ingewikkeld. Eigenlijk zijn de belangrijkste taken van je site:

- de noodzaak van beveiliging duidelijk maken - "Beveilig je bezit"

- hoe het werkt - "Werkwijze en voordelen"

- koop labels - "Webshop"

- controleer een SL-code - "Check SL Code"

Dat moet er uit springen, de rest is ballast of kan in een secundaire navigatie worden ondergebracht.

 

* Usability

Het is al vaker opgemerkt: witte tekst op een zwarte achtergrond is niet echt lekker leesbaar. De hyperlinks in het rood doen de leesbaarheid ook beslist geen goed.

Ook de navigatie met transparante achtergrond is vaak moeilijk te lezen, de uitklapmenu's vallen ook over elkaar heen. Nuttig ook om te weten: dropdown menu's worden niet door iedereen begrepen, soms is het gebruik er van ook te moeilijk voor bepaalde mensen.

 

* SEO

Jullie hebben helemaal niets gedaan aan zoekmachineoptimalisatie. Leuk dat je je aanmeldt bij Google en adverteert met Adwords... deze site gaat jullie amper organisch zoekverkeer opleveren ben ik bang.

 

* Communicatief

Je kunt mij er niet van overtuigen hoe jullie systeem werkt en waarom jullie relevant zijn. Het ontbreekt ten enenmale aan duidelijkheid over hoe jullie werken. Ik snap de labels en de codes wel, het terugvinden en terugkrijgen van mijn spullen is het grote mysterie. Jullie hopen... dat mensen bij de aankoop codes gaan checken op jullie site. Of dat de politie dit doet bij een gevonden object. Ik hoop van harte dat dit gebeurt maar ik ben bang dat dit pas gaat gebeuren als jullie een (grote) kritische massa hebben bereikt. Tot die tijd heb je een mooi systeem ontwikkeld dat door bijna niemand wordt gebruikt. Dit veranderen is nog eens een uitdaging!

 

* Tekstueel

De teksten op de site zijn wollig en indirect geschreven. De beste teksten staan mijn inziens op de FAQ pagina, die zijn lekker to the point.

 

Als jullie het zakelijk moeten hebben van deze website, dan zie ik jullie toekomst net zo somber in als de achtergrond van de site. Mijn eerlijke advies zou zijn om opnieuw te beginnen en er ditmaal mensen bij te betrekken die echt verstand hebben van het internet.

 

Is het overigens een idee om te kijken of je bij verzekeringsmaatschappijen in het pakket kan komen? Of is die markt ook al verdeeld tussen grote partijen?

 

Harde kritiek maar wel met de bedoeling om jullie wakker te schudden. Dit moet echt beter!

 

Succes,

iOptimize

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Beste Securlabel,

 

Hoewel het concept erg interessant is en in mijn ogen potentie biedt, zijn er nog wel wat verbeteringen te halen in de conversie naar de website (en dus waarschijnlijk ook andere marketing kanalen..).

 

1.Flash banner is al veel over geschreven, maar neem dit inderdaad aan van de HL-ers.

 

2. Afgezien van dat het bovenstaande over flash dus niet handig is, klopt de uitstraling ook niet meer met de rest van de website. Deze is vrij grof en saai (wit rood zwart bijv.) maar komt ook niet overeen het de wat strakkere voorpagina.

 

3. Eigenlijk vind ik de site wat onhandig, navigatie is niet natuurlijk opgezet en ook de locatie van teksten nodigt niet uit om verder te lezen. (zie bijlage).

 

4. Youtube filmpjes zijn een goed idee, maar in mijn ogen kunnen deze een stuk duidelijker. Er zit ook geen Branding in, niets (behalve de sticker zelf) die mij verteld dat dit van Securlabel is. Tevens zijn de comments geplaatst op youtube zelf, wat niet bij iedereen aan staat, danwel opvalt op gelezen wordt. Als laatste draagt de youtube pagina ook niet bij aan je website, gezien de omschrijving beter kan.

 

5. Mobiele website. Normaal vind ik niet dat iedereen een mobiele website behoord te hebben, maar in dit geval wel. Je koopt zelden een fiets van iemand zonder op dat moment ook fysiek bij de fiets te staan. Als je website niet optimaliseert is voor telefoons of tablets wordt het wel een must!

 

6. Achtergrond achter de tekst op de FAQ. Ik kan de tekst amper meer lezen.

 

7. De veiligheid is al over geschreven, ben ik het absoluut mee eens!

 

8. De broncode kan een stuk verder geoptimaliseerd worden, hier begint SEO natuurlijk ook al.

 

9. Teksten zijn in mijn ogen wat onduidelijk geschreven, maar dragen zeker niet de waarde uit die het product verdiend! Ook zul je op deze teksten geen (juiste) organische zoekresultaten krijgen. Sterker nog, google is het er niet mee eens dat je dezelfde tekst hebt op 3 verschillende pagina's.

 

Het blijft een zeer interessant concept, ik ben dan ook erg benieuwd wat je verdere stappen zijn na de TIPS die je krijgt. Ik denk helaas wel dat je van deze website de learnings eruit moet trekken, maar dat in het kader van professionalisering er gekeken moet worden naar een nieuwe. Hiermee bedoel ik dan niet alleen een leuke designer inhuren, maar een extern bureau die alles met je doorlopen en je een compleet plan afleveren, waarvan de website een onderdeel is.

 

Overigens zou het natuurlijk het mooist zijn als je met fabrikanten kunt praten over je product. Bijv. Giant of andere fiets producenten. Als zij Securlabel al vanaf het begin kunnen toevoegen, zal je in nood van tijd de nieuwe standaard kunnen worden!

 

Gr.

 

Steven

Schermafbeelding_2012-08-21_om_10_55_27.thumb.png.442461c131a513882edb0888ec4dce3a.png

 

http://www.compasscourse.nl | Projectbegeleiding voor webdesign en marketing

Link naar reactie
  • 0

Was ik nog vergeten te vragen: op welke manier zijn jullie anders dan dat SDNA waar je toen aardig wat over op het nieuws zag?

 

Op vele vlakken, wij willen niet een kopie worden van wat er al bestaat maar een totaalconcept aanbieden. een plaats waar je ál je eigendommen op één plaats kan registreren, van handschoen tot pc bij wijze van spreken.

 

We hebben dan ook veel tijd besteed aan marktonderzoek en wat er op dit moment al is en wat de voor en de nadelen zijn.

Het grote verschil is dat je met ons concept je voorwerp gemakkelijk kan doorverkopen. Met sommige andere methoden is dit niet zo makkelijk en logisch. De code van sdna is aan de eigenaar gekoppeld en voor al je voorwerpen dezelfde code(dezelfde gel). Wat als je dan een van deze voorwerpen wil doorverkopen? Hoe kan de volgende eigenaar deze op zijn naam zetten. Dus die tweede eigenaar moet dan ook een gel aanschaffen en dan staan er al twee codes op een voorwerp. Welke is dan van de rechtmatige eigenaar? Om maar een klein verschil te noemen. en je kan de status nergens controleren op dit moment behalve in de gestolen goederen database van de politie, maar deze is pas na meer dan 10 dagen in het systeem opgenomen.Als je natuurlijk al aangifte doet.

 

Bij ons kan je als koper zelf actie ondernemen om jezelf te beschermen tegen heling. Wij willen mensen bewust maken dat ze zelf ook hieraan kunnen meehelpen, niet enkel de politie om diefstal en verlies van eigendommen tegen te gaan.

 

Ik hoop dat mijn antwoord je vraag een beetje verduidelijk heeft?

 

Bedankt alvast voor je reacties

Dé oplossing om al je bezittingen te beschermen tegen diefstal en verlies!

www.securlabel.com / www.facebook.com/securlabel / www.twitter.com/securlabel / www.youtube.com/securlabel

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- in Internet Explorer hebben alle vragen op je FAQ pagina nummer 1 (zie plaatje)

 

- die uitgestoken hand op je pagina "Zakelijk" vind ik wel erg cliché

 

- in de 2e alinea op je "verloren" pagina gaan de koppeltekens in combinatie met de gekozen uitlijning niet goed

 

- je vindt "sleutels" waarschijnlijk geen "persoonlijke bezittingen", want voor sleutels heb je een aparte categorie; maar als ik dan op "persoonlijke bezittingen" klik, krijg ik een foto te zien van ... sleutels ...

 

We moeten inderdaad nog werk maken van de afwerking en het design.

Dé oplossing om al je bezittingen te beschermen tegen diefstal en verlies!

www.securlabel.com / www.facebook.com/securlabel / www.twitter.com/securlabel / www.youtube.com/securlabel

Link naar reactie
  • 0

Ik vind de site ook wel erg zwart.

 

Dat is ook het eerste dat mij opvalt. Zie ook dit stukje over waarom echt zwart vaak geen goed idee is.

 

Mijn grootste probleem is de continuïteitsgarantie. Ik koop een paar labels en plak die op mijn apparatuur. Maar als dat over vijf jaar allemaal gestolen wordt, bestaat jouw database dan nog wel? Misschien heb je de hele onderneming wel opgedoekt. En dan is het natuurlijk zinloos geweest.

 

Daar heb je een goed punt in, maar hadden we dan beter niet begonnen? Natuurlijk niet, wij barsten van de ideeën voor ons concept en hebben grootse toekomstplannen, maar je moet ergens beginnen. En met de middelen die je hebt anders kom je nergens toch. Je kan niet met een lege database bij grote partijen gaan aankloppen je moet eerst een begin maken. Waar een wil is , is een weg.

 

Daarnaast is er het probleem van beveiliging. Jij hebt, als dit succesvol is, een gigantische database van waardevolle artikelen, inclusief adresgegevens van de huidige eigenaar. Met de verkoopgegevens erbij valt zelfs nog wel te schatten welke eigendommen met verwijderbare labels gelabeld zijn, die zijn immers makkelijker. Aan de foto's valt met een beetje geluk in te schatten waar in huis alles zich bevindt. Kortom, de beveiliging moet gewoon waterdicht zijn, en dat is niet het geval. Zo wordt er geen HTTPS gebruikt, en ik ben aardig overtuigd dat de site gevoelig is voor CSRF-aanvallen, en mogelijk ook voor XSS. Als je dat zelf niet kan, zorg dan dat je iemand inhuurt die hier een audit op uit kan voeren, voordat je op minder prettige manier in het nieuws komt.

 

Als eigenaar beheer je zelf je persoonlijke gegevens, dus die kan je ook op elk moment aanpassen. Ook je adresgegevens. De veiligheid van alle gegevens is voor ons uitermate belangrijk en hier zal de nodige aandacht aan besteed worden.

Dé oplossing om al je bezittingen te beschermen tegen diefstal en verlies!

www.securlabel.com / www.facebook.com/securlabel / www.twitter.com/securlabel / www.youtube.com/securlabel

Link naar reactie
  • 0

Wat een moeizame website Securlabel... Ik struikel over de fouten en dan ook nog eens van de meest elementaire soort. Een kleine opsomming:

 

Wat spijtig dat je er zo over denkt, maar we werken met de middelen die we op dit moment hebben.Toch zeker al bedankt voor je advies.

 

* Slider in Flash

Het is al heel lang een slecht idee om belangrijke content in Flash aan te bieden. Niet iedereen heeft Flash geïnstalleerd, daarbij is Flash een no-go op de iPad en iPhone. Een deel van je beoogde publiek mist meteen de essentie van jullie dienst. Voeg daarbij nog dat de zoekrobots van zoekmachines Flash nog steeds niet snappen en dan weet je meteen dat deze content dus niet geïndexeerd zal worden voor zoekmachines. Mijn advies? Weg met die slider!

 

* Geen mobiele website?!

Als jullie er zoveel waarde aan hechten dat mensen continu SL-codes controleren, waarom is er dan geen mobiele website waarop je even heel snel zo'n code kan checken? Gemiste kans en dan zeg ik nog maar niks over QR codes.

 

Klopt, en ben ik helemaal mee eens. Is één van de nabije toekomstplannen.

 

* Navigatie

De navigatie is chaotisch. Bij het zien van de navigatie snap ik niet wat jullie nu eigenlijk doen, ik kan het doel van de site er niet uit afleiden. Bekijk ik vervolgens de menu's Gestolen, Verloren en Gevonden, dan krijg ik 3 keer dezelfde content te zien...

 

Jullie maken het veel te ingewikkeld. Eigenlijk zijn de belangrijkste taken van je site:

- de noodzaak van beveiliging duidelijk maken - "Beveilig je bezit"

- hoe het werkt - "Werkwijze en voordelen"

- koop labels - "Webshop"

- controleer een SL-code - "Check SL Code"

Dat moet er uit springen, de rest is ballast of kan in een secundaire navigatie worden ondergebracht.

 

Goede tip

 

* Usability

Het is al vaker opgemerkt: witte tekst op een zwarte achtergrond is niet echt lekker leesbaar. De hyperlinks in het rood doen de leesbaarheid ook beslist geen goed.

Ook de navigatie met transparante achtergrond is vaak moeilijk te lezen, de uitklapmenu's vallen ook over elkaar heen. Nuttig ook om te weten: dropdown menu's worden niet door iedereen begrepen, soms is het gebruik er van ook te moeilijk voor bepaalde mensen.

 

* SEO

Jullie hebben helemaal niets gedaan aan zoekmachineoptimalisatie. Leuk dat je je aanmeldt bij Google en adverteert met Adwords... deze site gaat jullie amper organisch zoekverkeer opleveren ben ik bang.

 

Op dit moment mee bezig, om deze te optimaliseren.

 

* Communicatief

Je kunt mij er niet van overtuigen hoe jullie systeem werkt en waarom jullie relevant zijn. Het ontbreekt ten enenmale aan duidelijkheid over hoe jullie werken. Ik snap de labels en de codes wel, het terugvinden en terugkrijgen van mijn spullen is het grote mysterie. Jullie hopen... dat mensen bij de aankoop codes gaan checken op jullie site. Of dat de politie dit doet bij een gevonden object. Ik hoop van harte dat dit gebeurt maar ik ben bang dat dit pas gaat gebeuren als jullie een (grote) kritische massa hebben bereikt. Tot die tijd heb je een mooi systeem ontwikkeld dat door bijna niemand wordt gebruikt. Dit veranderen is nog eens een uitdaging!

 

Klopt, de teksten moeten korter en bondiger, maar zoals ik al zei je moet ergens beginnen. En ieder project begint klein voordat de grote kritische massa bereikt wordt toch?

 

* Tekstueel

De teksten op de site zijn wollig en indirect geschreven. De beste teksten staan mijn inziens op de FAQ pagina, die zijn lekker to the point.

 

Ook mee eens. Enkel je kan maar stap per stap vooruitgaan/afhandelen, en nu heeft bijvoorbeeld de SEO meer prioriteit.

 

Als jullie het zakelijk moeten hebben van deze website, dan zie ik jullie toekomst net zo somber in als de achtergrond van de site. Mijn eerlijke advies zou zijn om opnieuw te beginnen en er ditmaal mensen bij te betrekken die echt verstand hebben van het internet.

 

Is het overigens een idee om te kijken of je bij verzekeringsmaatschappijen in het pakket kan komen? Of is die markt ook al verdeeld tussen grote partijen?

 

Ook één van de plannen.

 

Harde kritiek maar wel met de bedoeling om jullie wakker te schudden. Dit moet echt beter!

 

De kritiek wordt zeker gewaardeerd, anders hadden we niet om jullie mening gevraagd.Ben er van overtuigd dat dit een concept is waar nood aan is en daar werken we stap voor stap aan verder om deze beter en beter te maken.

 

Succes,

iOptimize

 

Dé oplossing om al je bezittingen te beschermen tegen diefstal en verlies!

www.securlabel.com / www.facebook.com/securlabel / www.twitter.com/securlabel / www.youtube.com/securlabel

Link naar reactie
  • 0

Beste Securlabel,

 

Hoewel het concept erg interessant is en in mijn ogen potentie biedt, zijn er nog wel wat verbeteringen te halen in de conversie naar de website (en dus waarschijnlijk ook andere marketing kanalen..).

 

Helemaal mee eens.

 

1.Flash banner is al veel over geschreven, maar neem dit inderdaad aan van de HL-ers.

 

2. Afgezien van dat het bovenstaande over flash dus niet handig is, klopt de uitstraling ook niet meer met de rest van de website. Deze is vrij grof en saai (wit rood zwart bijv.) maar komt ook niet overeen het de wat strakkere voorpagina.

 

3. Eigenlijk vind ik de site wat onhandig, navigatie is niet natuurlijk opgezet en ook de locatie van teksten nodigt niet uit om verder te lezen. (zie bijlage).

 

4. Youtube filmpjes zijn een goed idee, maar in mijn ogen kunnen deze een stuk duidelijker. Er zit ook geen Branding in, niets (behalve de sticker zelf) die mij verteld dat dit van Securlabel is. Tevens zijn de comments geplaatst op youtube zelf, wat niet bij iedereen aan staat, danwel opvalt op gelezen wordt. Als laatste draagt de youtube pagina ook niet bij aan je website, gezien de omschrijving beter kan.

 

5. Mobiele website. Normaal vind ik niet dat iedereen een mobiele website behoord te hebben, maar in dit geval wel. Je koopt zelden een fiets van iemand zonder op dat moment ook fysiek bij de fiets te staan. Als je website niet optimaliseert is voor telefoons of tablets wordt het wel een must!

 

Ook mee eens.

 

6. Achtergrond achter de tekst op de FAQ. Ik kan de tekst amper meer lezen.

 

7. De veiligheid is al over geschreven, ben ik het absoluut mee eens!

 

8. De broncode kan een stuk verder geoptimaliseerd worden, hier begint SEO natuurlijk ook al.

 

Inderdaad mee bezig.

 

9. Teksten zijn in mijn ogen wat onduidelijk geschreven, maar dragen zeker niet de waarde uit die het product verdiend! Ook zul je op deze teksten geen (juiste) organische zoekresultaten krijgen. Sterker nog, google is het er niet mee eens dat je dezelfde tekst hebt op 3 verschillende pagina's.

 

Klopt, gebrek aan schrijftalent en financiële middelen.

 

Het blijft een zeer interessant concept, ik ben dan ook erg benieuwd wat je verdere stappen zijn na de TIPS die je krijgt. Ik denk helaas wel dat je van deze website de learnings eruit moet trekken, maar dat in het kader van professionalisering er gekeken moet worden naar een nieuwe. Hiermee bedoel ik dan niet alleen een leuke designer inhuren, maar een extern bureau die alles met je doorlopen en je een compleet plan afleveren, waarvan de website een onderdeel is.

 

Ook zelfde als bovenstaand.

 

Overigens zou het natuurlijk het mooist zijn als je met fabrikanten kunt praten over je product. Bijv. Giant of andere fiets producenten. Als zij Securlabel al vanaf het begin kunnen toevoegen, zal je in nood van tijd de nieuwe standaard kunnen worden!

 

Goed idee en zelf ook al bedacht maar je moet jezelf en je concept eerst bewijzen voordat je bij grotere partijen kunt aankloppen.

 

Gr.

 

Steven

Dé oplossing om al je bezittingen te beschermen tegen diefstal en verlies!

www.securlabel.com / www.facebook.com/securlabel / www.twitter.com/securlabel / www.youtube.com/securlabel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.