Voor mijn start-up, die via een crowdfunding platform leningen gaat verstrekken aan ondernemers in ontwikkelingslanden, ben ik op zoek naar financiering. Uiteraard zal ik niet direct hier om funding vragen aangezien dat niet mag!
Wel ben ik benieuwd naar suggesties waar ik dat wel kan doen?! Het gaat om eigen vermogen financiering van circa 100k [mod edit: nadere details verwijderd, niet relevant voor de vraagstelling.
Binnenkort wordt het crowdfunding platform publiekelijk gelanceerd.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer Amsterdam
Ondernemer Amsterdam
Hoi Allemaal,
Voor mijn start-up, die via een crowdfunding platform leningen gaat verstrekken aan ondernemers in ontwikkelingslanden, ben ik op zoek naar financiering. Uiteraard zal ik niet direct hier om funding vragen aangezien dat niet mag!
Wel ben ik benieuwd naar suggesties waar ik dat wel kan doen?! Het gaat om eigen vermogen financiering van circa 100k [mod edit: nadere details verwijderd, niet relevant voor de vraagstelling.
Binnenkort wordt het crowdfunding platform publiekelijk gelanceerd.
Dank alvast.
Groet Amsterdamse Ondernemer
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37906-waar-investeerders-te-vinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag