Webshop met fraaie olieverschilderijen tegen zeer betaalbare prijzen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Van alles : Van diamantindustrie - in het buitenland - tot aan plastics en effectenbeurs ( 25 jaar geleden )
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een breed publiek overhalen om voor de prijs van een ingeframede poster een écht olieverfschilderij aan te schaffen wat zeer goed geschilderd is.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De site is rustig ( niet schreeuwerig ) en zeer makkelijk te begrijpen. De prijzen van mijn schilderijen zijn - mijns inziens - de voordeligste op het web ( en zeker daarbuiten ). Zeer grote collectie en alles op voorraad.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Op- en aanmerkingen waar ik iets mee kan, maar natuurlijk hoor ik óók graag dat de site goed gelukt is..
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Yakoov
Yakoov
Omschrijving van je concept:
Webshop met fraaie olieverschilderijen tegen zeer betaalbare prijzen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Van alles : Van diamantindustrie - in het buitenland - tot aan plastics en effectenbeurs ( 25 jaar geleden )
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een breed publiek overhalen om voor de prijs van een ingeframede poster een écht olieverfschilderij aan te schaffen wat zeer goed geschilderd is.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De site is rustig ( niet schreeuwerig ) en zeer makkelijk te begrijpen. De prijzen van mijn schilderijen zijn - mijns inziens - de voordeligste op het web ( en zeker daarbuiten ). Zeer grote collectie en alles op voorraad.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Op- en aanmerkingen waar ik iets mee kan, maar natuurlijk hoor ik óók graag dat de site goed gelukt is..
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37989-nieuwe-webshop-voor-zeer-betaalbare-olieverfschilderijen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag