Ik vroeg me zo af, zijn er mensen die ervaring hebben met het uitbesteden van acquisitie? Bijvoorbeeld aan een andere zelfstandige, of aan een bedrijf?
Mijn partner en ik hebben een bedrijf, 6 mensen in dienst, en we werken ons een slag in de rondte om de boel draaiende te houden. Werk genoeg ook.
Alleen, we willen wel graag groeien. :)
Echter, allebei staan we niet vooraan als er acquisitie gedaan moet worden. We zien wel kansen, weten ook bij wie we moeten zijn enz, alleen de praktijk, dat vinden we soms best eng. We denken ook dat een ander het beter kan. Omdat we het al zo druk hebben, schiet dat soort dingen er bij in. Ik hoef niemand uit te leggen dat dat gevaarlijk is.
Het gaat om het stukje "praatje houden t/m contractonderhandelingen".
Ook vanuit het idee dat je andermans toko beter kunt verkopen dan je eigen zaak.
Bestaan er bedrijven die dat doen? Of, zzp-ers? Hoe gaat dat?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SaskiaVD
SaskiaVD
Ik vroeg me zo af, zijn er mensen die ervaring hebben met het uitbesteden van acquisitie? Bijvoorbeeld aan een andere zelfstandige, of aan een bedrijf?
Mijn partner en ik hebben een bedrijf, 6 mensen in dienst, en we werken ons een slag in de rondte om de boel draaiende te houden. Werk genoeg ook.
Alleen, we willen wel graag groeien. :)
Echter, allebei staan we niet vooraan als er acquisitie gedaan moet worden. We zien wel kansen, weten ook bij wie we moeten zijn enz, alleen de praktijk, dat vinden we soms best eng. We denken ook dat een ander het beter kan. Omdat we het al zo druk hebben, schiet dat soort dingen er bij in. Ik hoef niemand uit te leggen dat dat gevaarlijk is.
Het gaat om het stukje "praatje houden t/m contractonderhandelingen".
Ook vanuit het idee dat je andermans toko beter kunt verkopen dan je eigen zaak.
Bestaan er bedrijven die dat doen? Of, zzp-ers? Hoe gaat dat?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38291-acquisitie-uitbesteden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag