Zo af en toe heb ik barcodes nodig. Normaal gesproken levert de leverancier zijn ontwerp aan en heb ik hier geen omkijken naar, maar zo nu en dan moet ik zelf wat creëeren. Nu besteed ik dit uit voor een paar tientjes per stuk, maar omdat de aantallen toenemen wil ik het zelf gaan doen.
Ik zoek hier echter nog een programma voor. Heeft iemand tips? Ofwel een plugin voor Illustrator CS5, of een losstaand programma met EPS export mogelijkheid.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Berik
Berik
Zo af en toe heb ik barcodes nodig. Normaal gesproken levert de leverancier zijn ontwerp aan en heb ik hier geen omkijken naar, maar zo nu en dan moet ik zelf wat creëeren. Nu besteed ik dit uit voor een paar tientjes per stuk, maar omdat de aantallen toenemen wil ik het zelf gaan doen.
Ik zoek hier echter nog een programma voor. Heeft iemand tips? Ofwel een plugin voor Illustrator CS5, of een losstaand programma met EPS export mogelijkheid.
Alle tips zijn welkom!
Berik.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38417-barcodes-cre%C3%ABren-eps/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag