Wij vragen ons iets af....? Sedert 2003 hebben wij een bedrijfje met circa 6 mensen in dienst, onze loonadministratie word verzorgd door het kantoor dat ook de volledige boekhouding verzorgt. Nu blijkt echter dat r voor 5 mensen geen pensioen is betaald al deze jaren, administratiekantoor heeft nooit op de verplichting gewezen. Met als gevolg nu een naheffing van circa 30000 van het pensioenfonds. ( terecht) Onze vraag is dan ook.....Had het administratiekantoor ons niet op deze verplichting moeten wijzen, daar zij ook de personeelsadministratie doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hakuna matata
hakuna matata
Wij vragen ons iets af....? Sedert 2003 hebben wij een bedrijfje met circa 6 mensen in dienst, onze loonadministratie word verzorgd door het kantoor dat ook de volledige boekhouding verzorgt. Nu blijkt echter dat r voor 5 mensen geen pensioen is betaald al deze jaren, administratiekantoor heeft nooit op de verplichting gewezen. Met als gevolg nu een naheffing van circa 30000 van het pensioenfonds. ( terecht) Onze vraag is dan ook.....Had het administratiekantoor ons niet op deze verplichting moeten wijzen, daar zij ook de personeelsadministratie doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38700-pensioen-werknemers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag