Graag had ik het volgende eens geweten van jullie.
-Wat is jullie verhouding bezoekers/klanten procentueel gezien in jullie webshop?
- Zijn jullie daar tevreden mee, en zo niet, wat zou je graag halen? Ik heb dacht ik al eens ergens gelezen als je aan 2% zit (dus 2 klanten op 100 bezoekers) dat je dan goed zit.
Als ik voor mezelf spreek zit ik aardig in de buurt, maar had dit getal toch graag naar boven zien gaan naar de richting 4-5 klanten op 100 bezoekers.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dirk vn
dirk vn
Hoi allemaal,
Graag had ik het volgende eens geweten van jullie.
-Wat is jullie verhouding bezoekers/klanten procentueel gezien in jullie webshop?
- Zijn jullie daar tevreden mee, en zo niet, wat zou je graag halen? Ik heb dacht ik al eens ergens gelezen als je aan 2% zit (dus 2 klanten op 100 bezoekers) dat je dan goed zit.
Als ik voor mezelf spreek zit ik aardig in de buurt, maar had dit getal toch graag naar boven zien gaan naar de richting 4-5 klanten op 100 bezoekers.
-Realistisch of niet?
Thx
Dirk
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag