Onlangs publiceerde Nu.nl het volgende artikel: "Bestedingen op het internet blijven sterk groeien" Daar kan ik leuk op inspelen dacht ik. Dus samen met Annedien Hoen (impulsant) gaan brainstormen over een directmail actie. Het volgende idee is ontstaan:
Een simpele print-out van het artikel (zonder de reclame van anderen) met een begeleidende brief. De brief is hier als bijlage toegevoegd.
Graag krijg ik van jullie wat feedback, lijkt het wat? Is het helemaal niks?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
old account
old account
Hallo,
Onlangs publiceerde Nu.nl het volgende artikel: "Bestedingen op het internet blijven sterk groeien" Daar kan ik leuk op inspelen dacht ik. Dus samen met Annedien Hoen (impulsant) gaan brainstormen over een directmail actie. Het volgende idee is ontstaan:
Een simpele print-out van het artikel (zonder de reclame van anderen) met een begeleidende brief. De brief is hier als bijlage toegevoegd.
Graag krijg ik van jullie wat feedback, lijkt het wat? Is het helemaal niks?
Alvast bedankt, Jelmer.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3910-dm-actie-e-commerce/Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag