Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
barteli
Goedendag allemaal,
Mijn naam is Bart en ik ben 19 jaar. Sinds enkele minuten ben ik lid geworden van Higherlevel. Ik ben op deze site gekomen door een bericht van school, die gaf aan dat hier veel bruikbare informatie te vinden was over diverse onderwerpen.
Ik volg momenteel de opleiding commerciële economie en zit in het derde jaar.
Al sinds een lange tijd ben ik bezig om naast mijn bijbaan op andere manieren geld te verdienen, voorbeelden hiervan zijn spaarprogramma's op het internet, wedden op diverse sporten, mystery shopper verslagen te schrijven, een website en beleggen in aandelen.
Wat ik na mijn opleiding wil gaan doen heb ik nog niet besloten. Graag zou ik (waarschijnlijk net als velen) een eigen bedrijf willen beginnen, op welke manier, richting of branche is voor mij nog geheel onduidelijk.
Ook twijfel ik over de volgende stappen die ik na mijn opleiding moet gaan zetten. Na wat rondkijken in verschillende forum onderwerpen zag ik dat er enorm veel verschillende (ervaren) ondernemers en andere hoog opgeleiden actief zijn op deze site.
Wat me uiteindelijk op het doel van deze post brengt, zijn er mensen bereid om tips of advies te geven? En zijn er mensen die wellicht hun eigen ervaring en verleden over het betreffende onderwerp willen vertellen en welke stappen heeft u gemaakt om te komen waar u nu bent?
Ik kijk uit naar eventuele reacties.
Met vriendelijke groeten,
Bart