Ik heb een vraagje over PKI overheidscertificaat. Ik begrijp dat je dat met ingang van 1 januari 2013 moet hebben als je vanuit je boekhoudprogramma voor meerdere klanten de aangifte IB en OB naar de belastingdienst wilt zenden.
In de voorgaande jaren deed ik dit voor een aantal klanten nog gewoon via de site van de belastingdienst. Kan dit in 2013 ook nog gewoon? Wanneer heb je precies dat PKI overheidscertificaat nodig en welke moet je hebben als je voor een 10-tal klanten aangiften OB en IB wilt doen? Wat zijn ongeveer de kosten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
linkspoot12
linkspoot12
Hallo,
Ik heb een vraagje over PKI overheidscertificaat. Ik begrijp dat je dat met ingang van 1 januari 2013 moet hebben als je vanuit je boekhoudprogramma voor meerdere klanten de aangifte IB en OB naar de belastingdienst wilt zenden.
In de voorgaande jaren deed ik dit voor een aantal klanten nog gewoon via de site van de belastingdienst. Kan dit in 2013 ook nog gewoon? Wanneer heb je precies dat PKI overheidscertificaat nodig en welke moet je hebben als je voor een 10-tal klanten aangiften OB en IB wilt doen? Wat zijn ongeveer de kosten?
Hartelijk dank voor de informatie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39476-pki-overheidscertificaat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag