• 0

Uitbesteding aan callcenter

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom zou je dit inderdaad uitbesteden? Zelf zou je dit zeker aan moeten kunnen, als je zelf niet goed bent in het telefonisch benaderen van prospect zou je eventueel nog kunnen kijken of er een kennis is die hier goed in is?

 

Het is natuurlijk wel belangrijk dat de persoon die gaat bellen hier goed in thuis is.

Link naar reactie
  • 0
Ik denk dat ik hiervoor toch een freelancer ga inschakelen. Thnx voor de tips
Ben benieuwd of dat je lukt, op 'no cure no pay' zal een goede freelancer niet gaan werken in zo'n klein project, of tegen een fors tarief. Vijf uurtjes werk voor het bellen, een paar uur nabellen en administreren, een dag afspraken bezoeken en daaruit wellicht 1 opdracht scoren. Dat is zo'n beetje al het werk dat er in zit. Zou ik liever zelf doen dan uitbesteden, = meer rendement voor jezelf.

 

Succes en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Beste Michael,

 

Ik denk graag met je mee om op kleinschalige wijze je project te starten. Veel ondernemers beginnen zo en afhankelijk van hun propositie en behoefte uit de markt kan een eerste telefonische ronde een goed begin zijn.

 

Zelf doen is een must voor elke ondernemer om te weten wat het is maar als je jezelf kent dan is bellen meestal niet een sterk punt van een ondernemer. De pro's uiteraard hierbuiten gelaten :-).

 

Ik nodig je uit om met mij contact op te nemen en te kijken of je idee een kans van slagen in de markt heeft.

 

Succes,

Rick.

 

 

modedit:Rick ik nodig je uit de forumregels nog eens te lezen, rechtstreeks acquireren incl. het vragen contact op te nemen word niet gewaardeerd / toegestaan.

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

Als je van jezelf vindt dat je redelijk tot goed klanten kunt binnenhalen, zou ik het altijd zelf proberen. Bedenk immers dat bij callcenters niet alleen maar de toppers werken. Althans, aan in ieder geval een deel van mijn voormalige collega's bij het callcenter waar ik vroeger werkte, zou ik mijn eigen opdrachten liever niet uitbesteden. En als je maar 100 nummers hebt, wat toch vrij weinig is, zou ik toch je eigen, authentieke ondernemersgeest aan de telefoon z'n werk laten doen!

Link naar reactie
  • 0

Beste alle,

 

Ik ben zeer benieuwd naar bedrijven die kleine projecten uitbesteden met name het uitbesteden van het incasseren van openstaande saldo.

 

Wat zijn de voors, wat zijn de tegens?

Graag hoor ik ervaringen, positief als negatief.

 

Dit mag hier op het forum maar uiteraard ook per email.

 

Ik vraag deze ervaringen vanwege, het opzetten van een ondernemingsplan.

De intentie is om in Marokko te Tanger een kleinschalig contact center te openden, met name voor kleine projecten.

 

De opdrachten die ik zou willen willen binnen halen zijn opdrachten betreffende collections/facturingen/first calls(betalingen)

 

Ik van van origine sinds jaar en dag credit collector, werkzaam bij een de telecom provaider Belgie.

 

Mijn ervaring na ruim 15 jaar, is dat veel grote bedrijven gebruik maken van outsorting voor het binnen halen van open facturen, in gesprekken met kleine zelfstandige ben ik tot de conclusie gekomen dat zij hier ook gebruik van zouden willen maken, indien het betaalbaar is.

 

Maar er weinig tot geen mogelijkheid is voor kleinschalig.

 

Ik wil nu informatie verzamelen om na te gaan waar de nood is, wat de mening is, wat de ervaringen zijn van algemeen uithanden geven van kleine projecten.

 

Ik zou graag in gesprek gaan met de gene die hier ervaring mee hebben en mij hier al dan niet positief of negatief over willen vertellen.

 

 

Met vriendelijk groet, Marjolein

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 144 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.