Website Yourcom vernieuwd!

Aanbevolen berichten

Na maanden brainstormen, ontwerpen maken, programmeren is eindelijk onze nieuwe website online! Met een frisser kleur groen en een menu in Flash (uitbesteed) hebben we nu een layout waar we trots op zijn. De hoeveelheid menu items is sterk teruggebracht, en voor de teasers etc. zijn we overgestapt van Arial Black naar Courier New.

Ook heb ik een nieuwe pay-off bedacht, de vorige (be online) vond ik niet zo sterk.

 

Laat me maar weten wat je ervan vindt:

www.yourcomonline.nl

 

Groet, Victor. ;D

 

P.S. Portfolio is nog niet helemaal gevuld, meer cases volgen.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Deze lay-out ziet er veel beter uit dan de vorige. Met name het portfoliogedeelte vind ik er erg goed uitzien. Top!

 

Nu even wat gezeur: ;)

 

De site is taaltechnisch gezien behoorlijk. Zowel qua schrijfstijl en taalfouten. Wellicht zou je hier een tekstschrijver voor kunnen inhuren?

 

Je visie op het internet is niet echt sterk. Je zult er geen klanten extra mee winnen. Ook zou ik een extra usp kiezen en je usp's duidelijker maken over de hele website (onder andere in je pay-off).

 

Daarnaast mis ik het "action"element uit de AIDA-formule (attention, interest, desire, action). Nu bezoeken een hoop bezoekers je website waarschijnlijk maar een keer. Met een brochure, gratis aanbieding, etc. komen je potentiële klanten meerdere malen in aanraking met je bedrijf en kun je er makkelijker "echte" klanten van maken. Zoals met die muismat-actie die je eerst had, alleen dan nog orgineler, doeltreffender en voordeliger voor de potentiële klant.

Link naar reactie

Over het algemeen een improvement. Nieuws goed in beeld, gelijk aandacht voor klanten ("casio" doet het altijd goed). Lekker de ruimte in het design.

 

Toch wat kanttekeningen:

 

Ik mis wel heel erg een button "home", zeker omdat je logo niet linksboven maar rechtsboven staat, en daarom minder snel als home-functie herkenbaar is.

 

Het wordt me niet snel genoeg duidelijk wat YourCom doet. Om de sites van een aantal andere Higherlevelaars er bij te halen (excuus aan de 2500 sites die ik nu oversla):

 

  • Impulsant - identity.strategy.grafisch ontwerp
  • Web Chemistry - Internet Ontwikkeling & WebDesign
  • Booreiland - Platform voor creatieve producties
  • Senseye - design & development voor internet
  • PingWings - PingWings is dè partner voor stabiele Linux / Open Source Software oplossingen voor het MKB

YourCom heeft een pay-off "Het internet is terug" waarmee je veel zegt over je visie, maar waarmee nog niet meteen duidelijk wordt wat je doet; dat komt pas onderaan in je profiel aan de orde.

 

Ik zie dat je met RewriteRules aan de gang bent geweest en zo url's krijgt waar zoekmachines blij van worden. Da's leuk spul (ben er zelf ook net mee aan de slag gegaan), maar je email-links doen het nu niet :)

 

Je nieuwsvoorziening zit op het moment niet goed in elkaar. Als ik op de homepage doorklik zie ik precies hetzelfde maar dan op een andere pagina, in plaats van dat het bewuste news-item meteen zichtbaar is.

 

Had je op je oude site geen formulier voor je nieuwsbrief-functie, of vergis ik me?

 

Succes!

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie

Bedankt iedereen voor de reacties. Leuk om te horen.

 

Ik mis wel heel erg een button "home", zeker omdat je logo niet linksboven maar rechtsboven staat, en daarom minder snel als home-functie herkenbaar is.

 

Ja dat is op zich zo. Een echt Home button vind ik in het ontwerp eigenlijk net iets teveel worden, aangezien het zo minimaal mogelijk moet blijven. Maar inderdaad draagt het niet bij aan usability.

 

Het wordt me niet snel genoeg duidelijk wat YourCom doet.

 

Ik zeg verder altijd 'Bureau voor creatieve communicatie'. Misschien moet ik dat nog in de website verwerken.

 

Ik zie dat je met RewriteRules aan de gang bent geweest en zo url's krijgt waar zoekmachines blij van worden. Da's leuk spul (ben er zelf ook net mee aan de slag gegaan), maar je email-links doen het nu niet :)

 

Dank voor de tip. Had het nog niet gezien. Lag overigens niet aan de RewriteRules maar ik was 'mailto:' vergeten. ;)

 

Je nieuwsvoorziening zit op het moment niet goed in elkaar. Als ik op de homepage doorklik zie ik precies hetzelfde maar dan op een andere pagina, in plaats van dat het bewuste news-item meteen zichtbaar is.

 

Ben ik volledig met je eens en ik heb het meteen veranderd. Je kan nu 3 nieuwste nieuwsberichten direct op de Home lezen.

 

Had je op je oude site geen formulier voor je nieuwsbrief-functie, of vergis ik me?

 

Dit was er inderdaad en die is nu weggehaald. Bij Contact staat nu een vermelding over de nieuwsbrief. Misschien niet de duidelijkste plek. Maar eh jij was toch al aangemeld? ;D

 

Wat betreft de tekst en USP en AIDA enzo, ik zal nog eens grondig naar de tekst kijken en een tekstschrijver inschakelen. :)

 

Nogmaals bedankt voor de reakties en tips!

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Het is inderdaad een flinke verbetering :) Portfolio zit leuk in elkaar!

 

Graag geef ik een paar puntjes van (opbouwend bedoelde!) kritiek/commentaar:

 

- De vakjes die van kleur veranderen zijn leuk, maar leiden wel af.. ik dacht ff dat mn monitor kuren had ;)

 

- De site is wat 'dun' qua content. Niet dat er niet staat wat YourCom doet, maar een beetje achtergrond zou het wat meer 'body' geven denk ik.

 

- Op een of andere manier blijft er bij mij een horizontale scrollbar hangen, al past het er gemakkelijk op... weird, bad IE!

 

---

ps: Ben je dat zelf op de foto?

Link naar reactie

Nu ik het topic (en de website) nog eens heb bekeken, heb ik nog een aantal toevoegingen:

 

Uit je portfolio kan ik afleiden dat je vooral je bezighoud met de technische zaken met betrekking tot het ontwerpen van websites, zoals bijvoorbeeld het maken van e-mailformulieren. Ik weet niet of je je als bedrijf daar alleen op wilt richten, maar het zou je positionering wel "sterker" kunnen maken. Je zou eventueel je technische kennis meer naar voren kunnen laten komen op je website.

 

Op de voorpagina staan er een aantal bedrijven waar je voor gewerkt hebt. Misschien zou je die door middel van een link kunnen verbinden aan het portfolio.

 

Het nieuwssysteem vind ik trouwens erg handig, in plaats van een nieuwe pagina komt er gewoon iets bij te staan.

 

 

Link naar reactie

Het is inderdaad een flinke verbetering :) Portfolio zit leuk in elkaar!

 

Dank je. :)

 

Op een of andere manier blijft er bij mij een horizontale scrollbar hangen, al past het er gemakkelijk op... weird, bad IE!

 

Ja dat is nog een kleine bug dat eruit gehaald moet worden. ;D

 

ps: Ben je dat zelf op de foto?

 

Hahahaha, je wilt niet weten hoevaak ik die vraag te horen krijg. Nee het is een stock foto. ;)

 

 

Uit je portfolio kan ik afleiden dat je vooral je bezighoud met de technische zaken met betrekking tot het ontwerpen van websites, zoals bijvoorbeeld het maken van e-mailformulieren.

 

Het is opzich een groot deel van de werkzaamheden, maar ik wil het bedrijf vooral profileren als het bieden van een totaaloplossing. Dus ook complete websites en bijvoorbeeld sites om een nieuw concept te promoten. :)

 

Op de voorpagina staan er een aantal bedrijven waar je voor gewerkt hebt. Misschien zou je die door middel van een link kunnen verbinden aan het portfolio.

 

Ja dat is misschien wel leuk. Zal ik even toevoegen. Dank voor de tip!

 

Het nieuwssysteem vind ik trouwens erg handig, in plaats van een nieuwe pagina komt er gewoon iets bij te staan.

 

Het is inderdaad handig, niet onderhoudsvriendelijk. Werkt namelijk met layers.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Ben ik dan toch de enige die je vorige ontwerp beter vond? niet dat deze slecht is, maar ik vond je vorige wel 'iets' hebben.

 

Overigens al opgemerkt, die RewriteRules leuk dat je er mee werkt doet het goed bij zoekmachines, alleen kunnen de meeste zoekmachines nog geen flash bestanden doorlezen, en zal dus alleen je index pagina worden opgenomen.

 

Nieuwssysteem is verder een leuk idee!!(was al gezegt)

 

En tja ik krijg ook nog steeds op 1280x1024 die scrollbar onderaan? beetje vreemd, kan op het eerste gezicht weinig vinden in je htmlcode.

 

 

Link naar reactie

  • PingWings - PingWings is dè partner voor stabiele Linux / Open Source Software oplossingen voor het MKB

Kijk, dat vind ik nou een leuke verrassing :). Thanx!

 

Over de nieuwe Yourcom site:

 

Zeer stijlvol, frisse kleuren. De kleuren vooral vind ik goed gekozen. Fris maar niet schreeuwerig. Knap.

Ik vraag me wel af of je logo rechtsboven niet wat groter mag? Is toch je beeldmerk, ik zou dat wat herkenbaarder in beeld brengen.

 

Links staat een quote "het internet is terug". Dat is toch wel een statement. Het komt hier en daar terug in je teksten, maar toch niet zo prominent. Als je echt deze quote als "lijfspreuk" wilt hanteren, dan moet je er meer mee doen. Nu is het een beetje een losse kreet. Ik zou het zo maken dat je erop kunt klikken, en dat je dan een stuk tekst krijgt waarom JIJ vindt dat het internet terug is. Met daarin dan weer links naar je producten. Kennelijk heb je een visie op internet, ik ben benieuwd welke!

 

Als laatste: het kan mij niet zo boeien dat deze site versie 3.0 is eigenlijk. Komt beetje 'nerdy' over, terwijl de rest van je site zo lekker flitsend is. Ik zou hier een pakkender tekst van maken.

 

En nu maar hopen dat je meer klanten overhaalt met deze site! Succes!

 

Pim

www.pimbliek.nl - IT Consultant

Link naar reactie

Ben ik dan toch de enige die je vorige ontwerp beter vond? niet dat deze slecht is, maar ik vond je vorige wel 'iets' hebben.

 

Ik heb het al meer gehoord, ikzelf was echter niet zo tevreden meer met de oude layout.

 

Nieuwssysteem is verder een leuk idee!!(was al gezegt)

 

Dank je!

 

En tja ik krijg ook nog steeds op 1280x1024 die scrollbar onderaan? beetje vreemd, kan op het eerste gezicht weinig vinden in je htmlcode.

 

Ik zal er nog naar kijken, is idd een bekende bug. :)

 

Hoi Victor,

 

Goeie verbetering! Alleen... die foto. Wie en waarom? Ben jij het zelf of heb je van iemand anders een 'groentje' gemaakt? Navigerend door je website blijft dat me bezig houden.

 

Bedankt! Nee ik ben het niet zelf, het is een stock foto. Waarom, tja, alleen een groen vlak staat minder persoonlijk.

 

 

Zeer stijlvol, frisse kleuren. De kleuren vooral vind ik goed gekozen. Fris maar niet schreeuwerig. Knap.

Ik vraag me wel af of je logo rechtsboven niet wat groter mag? Is toch je beeldmerk, ik zou dat wat herkenbaarder in beeld brengen.

 

Dank je voor je complimenten. Zou inderdaad een stukje groter kunnen. Wordt misschien ook meteen duidelijk waar de 'home knop' zit.

 

Links staat een quote "het internet is terug". Dat is toch wel een statement. Het komt hier en daar terug in je teksten, maar toch niet zo prominent. Als je echt deze quote als "lijfspreuk" wilt hanteren, dan moet je er meer mee doen. Nu is het een beetje een losse kreet. Ik zou het zo maken dat je erop kunt klikken, en dat je dan een stuk tekst krijgt waarom JIJ vindt dat het internet terug is. Met daarin dan weer links naar je producten. Kennelijk heb je een visie op internet, ik ben benieuwd welke!

 

De tekst is inderdaad nog niet de sterke kant van de website. Ik wil dit over laten doen door een goede tekstschrijver.

 

Als laatste: het kan mij niet zo boeien dat deze site versie 3.0 is eigenlijk. Komt beetje 'nerdy' over, terwijl de rest van je site zo lekker flitsend is. Ik zou hier een pakkender tekst van maken.

 

Had die tekst nog niet helemaal uitgewerkt, omdat ik de site erop wou hebben, zal er nog eens naar kijken. ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Als mijn herinnering me niet in de steek laat, voelde de kleurenpallet in je vorige website iets 'warmer' aan dan deze...

 

Dat 'sluit' bij de nieuwsitems staat een beetje losjes van de rest. Misschien twee icoontjes naast nieuwskop, eentje voor 'open' en ander voor 'sluit'?

 

Verder ziet het er goed uit!

 

MvG,

 

 

Tasneem

Link naar reactie

Had je er geen oranje bij als steunkleur. Kan me vergissen hoor, ben net de 30 gepasseerd dus m'n geheugen ontbindt in hoog tempo.

 

Ik kan je geruststellen; je geheugen is nog niet aan het aftakelen. Het was inderdaad oranje. Ik heb het bij deze versie gehouden bij verschillende tinten groen. In de nieuwsbrief zitten wel meerdere kleuren.

 

Voor wie het niet meer weet of in een nostalgische bui is is hier een link naar de oude site: http://www.yourcomonline.nl/v2/ ;)

 

Wil je lachen om de allereerste versie van de site?

Kijk dan hier: http://www.yourcomonline.nl/v1/ ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Nee, ben je gek! ;D

Geheel is toch hardstikke rustig nu?

Ik zou echt gaan voor de andere groen tinten en andere foto's erbij! ;) 8)

 

hahaha, ik bedoelde hetzelfde hoor. Niet dat het met Flash veranderd. Meer op elke pagina een andere foto. ;)

 

//Dan zou ik eerder het menu geknipper eruit gooien. ;)

 

Dat 'menu geknipper' vind ik super mooi geworden. Die blijft. ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 144 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.