• 0

Veel ideeën en verkopen als 16-jarige

Beste higerlevelers (of heten jullie anders :) ),

 

Ik ben Job, 16 jaar en kom uit Breda. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ondernemen altijd al in mijn bloed zit. Na een tijdje zoeken vond ik dit forum. Hier heb ik de afgelopen maanden al erg veel gelezen en informatie vandaan gehaald, maar kwam vandaag ineens op het idee om ook te gaan posten op het forum.

 

De titel van dit bericht is veel ideeën. Ik weet niet of er meerdere zijn die hier mee kampen. Het overkomt me bijna dagelijks dat ik nieuwe idee bedenk om uit te gaan voeren. Ik vind het best lastig om keuzes te maken welke ideeën wel en niet uit te voeren. Helaas kom ik er soms ook pas achter na een boel uren onderzoek dat het niet haalbaar is. Zeer klein deel van de plannen waar ik afgelopen tijd mee bezig ben (geweest):

1. Een draagbare wifi hotspot dienst opbouwen in het buitenland, met name gericht voor Nederlands in het buitenland, bijvoorbeeld vakantiegangers. Ik had al heel veel onderzocht, de leverancier van de mifi apparaatjes, de leverancier van de sim kaarten, contact leggen met grote campings in het buitenland, contact leggen met andere bedrijven in de branche. Enzovoort. Uiteindelijk kwam ik erachter dat er best wel wat geld nodig is om zoiets op te zetten. Je zal elke dag bereikbaar moeten zijn voor je klanten, mensen moeten hun apparaat op de camping in kunnen wisselen als hij het niet doet, etc. Ik was in eerste instantie van plan om de apparaatjes vanuit nederland mee te geven aan de mensen, maar dan konden ze het apparaat niet inwisselen als hij het niet deed enz. De campings reageerden niet al te enthousiast, daar had ik ook wel rekening mee gehouden. Ik had als idee een percentage van de verhuur te geven aan de camping, maar de camping verdient veel geld aan de bar bij de wifi plek, dat geld gaan ze dan mislopen. Dit idee vind ik nog steeds veel potentie hebben, alleen voor mij nu nog te duur.

 

2. Nano coating importeren vanuit China. Met dit idee ben ik momenteel nog steeds bezig. Het is een coating die producten compleet water afstotend kan maken. Ik vond dit ooit toen ik een filmpje van magic sand zag, wat ook hiermee is gemaakt. Dit is zand dat altijd droog is, ook als je het in water gooit! Na veel heen en weer gemail met China (via alibaba) heb ik twee liter gekocht. Voordat ik het had besteld had ik al een halve liter verkocht via marktplaats. Momenteel ben ik bezig met filmpjes op youtube plaatsen om zo meer kijkers te lokken naar mijn marktplaats advertenties. Ik ben ook bezig met het maken van een webshop, maar ik wil eerst testen of er wel een draagvlak is voor dit product. De beste toepassing op dit product is op autoruiten. Je autoruit wordt compleet water afstotend. Aangezien sneeuw ook uit water bestaat is dit met een veeg van je ruitenwisser compleet verdwenen van je ruit. Je hoeft ook niet meer te krabben omdat het water niet meer op je ruit kan blijven liggen. Een dezer dagen ga ik de coating testen op de autoruiten van mijn vader. Momenteel ben ik het al aan het testen op een losse ruit, en laat het nou net gaan sneeuwen buiten :D. Hij ligt momenteel buiten en en het werkt perfect. Ik ben van plan als ook de werking op de autoruit goed is, een pakket aan te gaan bieden op het internet om dit op je eigen autoruit toe te passen.

Dit plan levert tot nu toe nog geen winst op omdat ik pas 0,5 L van de 2 L heb verkocht, ik verwacht wel dat ik hier nog winst uit ga draaien!

Aanpassing na onduidelijkheid: De nanocoating bootst het lotus effect na. De bekende lotusbloem die drijft in het water blijft droog, ook als je deze onder water drukt. Dit komt omdat er miljoenen bolletjes op het oppervlak zitten. Zo is er voor water (en andere vloeibare dingen, zelfs modder en chocoladesaus ed.) geen kans om zich te hechten aan het oppervlak. Hier zijn talloze mogelijkheden voor. Schoenen (blijven er nieuw uitzien), bank hoezen (worden vlek bestendig), kussen voor buiten (kan je buiten laten liggen), fiets/scooter zadels, vliegtuig vleugels (bespaard miljoenen op de-icing) en zo kan ik nog wel een paar dagen doorgaan met toepassing voorbeelden noemen :). Is het zo een stuk duidelijker geworden?

 

3. Dit plan klinkt het dufst (vind ik zelf), maar verdient het beste (tot nu toe). Op marktplaats zoek ik op: partij boeken. Ik zoek partijen die voor een prikkie te koop zijn en vol dure, goede en zo goed als nieuwe boeken. Deze boeken verkoop ik door op bol.com. Ik moet 15% van de verkoopwaarde + 0,99 cent afstaan aan bol.com. Veel te veel hoor ik jullie allemaal al denken, maar op geen enkel andere site bereik je zo'n groot gericht publiek. Ik heb bijvoorbeeld afgelopen weekend voor €60,- euro een partij van 99 boeken gekocht. De verkoopwaarde van al deze boeken samen is ruim €600,- op bol.com en dit levert mij na alle kosten €400,- op. Dit is het geval dat ik alles verkoop, en dat zal niet gebeuren. Daarnaast duurt het best lang voordat al deze boeken verkocht zijn, maar dit is geen ramp. Ik zorg verder dat ik bij elk boek het goedkoopste ben (anders verkoop je niet, mensen kopen simpel de bovenste), en goede beoordelingen krijg van mijn klanten. Daarom stop ik sinds kort ook een briefje in het boek: bedankt voor het kopen, wilt u alstublieft een beoordeling geven (maar dan uitgebreid :) ). Alvast bedankt! Het enigste wat ik hoef te doen is de bestelling bevestigen, pakbon uitprinten en brief inpakken en de brief op de post doen. Ik heb tot nu toe op bol ruim €250,- euro verdient. Waarvan zon €40,- afgelopen weekend. Dit is dus zeker een lucratieve handel en blijf ik ook mee doorgaan.

 

 

 

Eigenlijk is dit niet echt een tread waarin ik gerichte vragen stel, maar meer mezelf wil introduceren. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en een hoop tips voor me hebben! :) (verder nog wel een klein vraagje, welk topic moet ik zijn voor importeren vanuit china )

 

Groeten,

job

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Probeer eens iets humoristisch

 

Plak een geeltje op de kaft dat de laatste 15 pagina's(de clue) ontbreken. Binnen 2 seconden kijken ze of dat werkelijk zo is. Daar zit dan je briefje waarin je verteld dat je uiteraard alles compleet en in goede staat afgeleverd hebt en een positieve beoordeling op prijs stelt...

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Harstikke bedankt Danny en Sabra!

 

Twee zeer creatieve ideeën waar ik zelf niet opgekomen was. Ik ga de komende dagen een test doen. De helft met manier 1 en de andere helft met manier 2.

1. Sorry, vanaf pagina 295 ontbreekt het een en ander. Op pagina 295 zit dan mijn briefje.

2. Foto van mezelf (of lachend klein kindje, werkt goed denk ik) met een tekst erbij. Ik werk voor feedback. Of voor u was dit boek een gebrek, voor mij is dat feedback!

Achteraf kan ik dan zien welk van de twee het beste werkt. Zoals henk al zei moet het die barriere van geen zin in en geen tijd door doorbreken. Het kost de mensen maar een minuutje.

 

Alle tips zijn welkom!

 

Job

Link naar reactie
  • 0

Dat is wel een risico natuurlijk. Ook al is alles daadwerkelijk in orde zullen ze het misschien nog steeds niet geloven, of kunnen ze de grap niet waarderen. Ik vraag me af hoe andere verkopers wel honderd tot duizenden beoordelingen krijgen. Zij zullen ook wel 4 tot 5 x zoveel boeken echt verkocht hebben, maar dan als nog.

Link naar reactie
  • 0

Is een goed idee, maar om een prijs te bedenken die iedereen wil is wat lastiger denk ik. En zo'n trekking, kan ik dat zelf gewoon doen of moet dat weer helemaal officieel gebeuren? Daarnaast zijn de enige gegevens die ik heb de post gegevens. Daarnaast is het niet verplicht bij een beoordeling een naam achter te laten. Ik heb een veel beter idee!

 

feedback.jpg

 

Ik weet alleen niet waar ik deze afbeelding achter moet laten, gewoon los in het pakketje of op de buitenkant van de enveloppe?

Link naar reactie
  • 0

Ik zorg verder dat ik bij elk boek het goedkoopste ben (anders verkoop je niet, mensen kopen simpel de bovenste), en goede beoordelingen krijg van mijn klanten. Daarom stop ik sinds kort ook een briefje in het boek: bedankt voor het kopen, wilt u alstublieft een beoordeling geven (maar dan uitgebreid :) ).

 

Hoe uitgebreid is uitgebreid?

 

Veel kopers zullen niet veel interesse hebben voor jouw correspondentie en zullen afhaken bij de derde regel. Beperk de tekst tot twee zinnen: "Dank voor uw bestelling." en "Een recensie van u op Bol.com wordt zeer gewaardeerd!" of iets dergelijks.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de tip Dennis!

Heb het bericht even aangepast. Het is nu nog maar 3 regels. In combinatie met de I want you for feedback! foto begint het langzaam wat op te leveren. Heb de afgelopen 2 dagen 3 beoordelingen erbij gekeregen. Hoop dat het ook een beetje blijft lopen. De verkoop blijft goed lopen! Sinds mijn laatste bericht (22ste) 16 boeken verkocht! :)

Hoop ook dat dit blijft lopen, normaal draaien de weekenden erg goed. Misschien zit er zelfs een recordje in!

 

Fijn weekend!

Job

 

ps. In welk forum moet ik zijn voor verzending (pakket en brief) en dropshopping tips? Hoe aan te pakken bij de leverancier bijvoorbeeld. Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de link Danny! :)

 

Dennis dat was een zeer handige tip! Ik krijg nu steeds meer beoordelingen. Ook relatief aan de verkoop aantallen! De combinatie met een compacte tekst, de afbeelding en het er zakkelijk uit laten zien (verpakking, feedback papier laten snijden) blijkt dus goed te werken.

 

Het weekend record zat er helaas niet in. Er was een kleine algemene storing bij bol, maar ik denk niet dat het daar aan gelegen heeft. Doordat ik gister een zeer goede en goedkope partij heb ingevoerd, had ik vandaag wel een dag record. Vandaag heb ik namelijk 12 boeken verkocht (en de dag is nog niet om :) )! Helaas wordt de verzending vanaf 1 november 2013 waarschijnlijk een stuk duurder. Vanaf dan zijn de oude gulden zegels niet meer geldig. Tot nu toe gebruikte ik die. Dat kon me al gauw 50% schelen in de verzendkosten. Er komt misschien nog een regeling om ze in te leveren. Dit stond in de oude overeenkomst dat dit mogelijk was, maar in de nieuwste overeenkomst is deze regel nergens te vinden. Op internet las ik dat er al verschillende advocaten opgedoken. Ik ben nog aan het kijken naar de mogelijkheden om te besparen op de kosten na 1 november. Omdat ik al veel pakketen heb verstuurd via DHL, betaal ik nog maar 3,95 per pakket. Dat scheelt al 55 cent! Ik hoop dat ik de komende tijd de verkoop zo door kan zetten.

 

 

Groeten,

Job

Link naar reactie
  • 0

Beste Danny,

 

Lastig te zeggen. Van alles en nog wat :)

Romans, thrillers, studieboeken, kinderboeken, chiklits enz.

Kijk anders eens op mijn verkooppagina, hier staat ook mijn volledige aanbod.

 

De vraag over de marges is nog lastiger. Meestal komen de boeken uit partijen. Af en toe verkoop ik ook een boek los door via marktplaats of een andere site. Bijvoorbeeld bij boeken waar ik merk dat er veel vraag naar is, maar weinig aanbod op bol. (Merk je als je binnen 24 uur na het plaatsen van het boek, het boek verkocht heb). De marge op een los boek varieert tot nu toe van 70 tot 10 %, maar ik heb pas zo'n 5 boeken op deze manier doorverkocht. 2 keer had ik het boek al verkocht voor ik het zelf in handen had (dropshipping).

 

Job

Link naar reactie
  • 0

Dat kloppen ja, er zijn enkele boeken die zeer goedkoop zijn. Ik heb er zelfs een paar van 1 euro.

Voor sommige van deze boeken krijg ik een pakketbijdrage (voor boeken die niet door de brienbus passen) van 2,95.

Echter zitten er veel boeken tussen waar ik wel een bijdrage voor ontvang, maar gewoon door de brievenbus passen. Vandaar de goedkope prijs. En inderdaad zijn de verzenkosten voor mij. Voor die kleine goedkope boeken, zijn die vaak zeer laag. En daarnaast betaal ik maar de helft van de verzendkosten door het guldenzegel voordeel.

 

En nog antwoord op de vraag van net, of ik altijd de goedkoopste ben. Ja dat ben ik! :) Ik heb samen met mijn broer een programma gemaakt die de prijs van de boeken checkt. Zodra ik niet meer de goedkoopste ben krijg ik een melding en pas ik de prijs aan. Er zijn enkele boeken waar ik bewust duurder ben. Dit omdat ik daar een compleet nieuw boek aanbiedt of omdat ik geen pakketbijdrage ontvang terwijl het wel een pakekt is. Andere verkopers versturen deze boeken opgenvouwen (waar het kapot van gaat), dat is vaak ook terug te lezen in de beoordelingen van deze verkopers.

 

job

Link naar reactie
  • 0

Even terughakend op een reactie van iemand. Inschrijven bij de KVK en het aanvragen van een btw nummer (gebeurd tegelijker tijd) is gewoon verplicht als het enige omvang krijgt. Dit heeft werkelijk 0% te maken met wat je voor de kinderbijslag mag verdienen.

 

Ik weet niet wat de rest van de HLers er van denk natuurlijk het blijft namelijk altijd een discussie waarbij iedereen een andere mening heeft of het wel of niet verplicht is om je in te schrijven.

 

Just to warn you.

When you're good for your customers, the customers will be good for you.

Link naar reactie
  • 0

En daarnaast betaal ik maar de helft van de verzendkosten door het guldenzegel voordeel.

 

Ben je ermee bekent dat er hiervoor vaak valse postzegels worden gebruikt?

 

Lees er meer over in dit topic.

 

Hoe kunnen bedrijven gratis/goedkoop verzenden?

 

En houd er in je middelangetermijnplanning rekening mee dat dit guldenzegelvoordeel vanaf november 2013 ophoudt te bestaan:

 

Guldenzegel na 1 november taboe

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Klopt dennis, hier was ik zelf helaas ook al achter. Ik schreef gister avond dit:

 

Helaas wordt de verzending vanaf 1 november 2013 waarschijnlijk een stuk duurder. Vanaf dan zijn de oude gulden zegels niet meer geldig. Tot nu toe gebruikte ik die. Dat kon me al gauw 50% schelen in de verzendkosten. Er komt misschien nog een regeling om ze in te leveren. Dit stond in de oude overeenkomst dat dit mogelijk was, maar in de nieuwste overeenkomst is deze regel nergens te vinden. Op internet las ik dat er al verschillende advocaten opgedoken. Ik ben nog aan het kijken naar de mogelijkheden om te besparen op de kosten na 1 november.

 

Ben nog steeds bezig om te kijken naar andere verzendmogelijkheden. In het negatiefste geval moet ik alle verzendkosten betalen, maar ik houd dan alsnog een mooie winst over!

 

 

Dat klopt Nico.

Mijn vader is filatelist en kan nog enigsinds beoordelen wat echt is en wat niet. Zeker weten doe je het natuurlijk niet. Maar ik denk niet dat grootschalige oplichters voor een paar tientjes partijen postzegels verkopen, en deze voor de foto's in albums doen :).

 

 

Dat blijft een discussie Ruben :). Zelf weet ik het ook niet. Is er eigenlijk een bedrag wanneer het verplicht is een kvk te hebben? Bol zelf meldt er ook niks over. Stel ik zou me inschrijven bij de kvk, hoeveel zou ik dan af moeten staan, en hoe zit het met startersaftrek ed.

 

Job

Link naar reactie
  • 0

De KVK geeft tegenwoordig niet meer zo snel een KVK nummer. Je zult aan moeten tonen dat je verwacht (ongeveer) minstens €10.000 euro per jaar om zetten, anders ziet de KVK je niet als een bedrijf en dus krijg je op dat moment geen nummer. Hierover was pas trouwens ook een discussie gaande op Highlerlevel, waarbij een lid geen nummer kreeg, wegens een te lage verwachte omzet.

Laat zien wie u bent op http://www.my-offer.nl/!

My Offer is hét online platform waarop zelfstandig ondernemers zichzelf en hun bedrijf presenteren.

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me ook af waarom ik een KVK zou moeten hebben. Die 10.000 euro haal ik voorlopig toch niet, en daarnaast kost een kvk me alleen maar geld toch? Nu hoef ik niks af te staan, maar met een kvk uiteraard wel. Wat moet je dan doen als je onder die 10.000 euro blijft? De belasting dienst ziet liever dat je wel ingeschreven bent neem ik aan?

 

job

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me ook af waarom ik een KVK zou moeten hebben. Die 10.000 euro haal ik voorlopig toch niet, en daarnaast kost een kvk me alleen maar geld toch? Nu hoef ik niks af te staan, maar met een kvk uiteraard wel.

 

De heffing is met ingang van 01-01-2013 afgeschaft - inschrijven bij de KvK kost jou als individuele ondernemer dus niets. Of ze jou willen hebben is natuurlijk een heel ander verhaal ;)

 

Wat moet je dan doen als je onder die 10.000 euro blijft? De belasting dienst ziet liever dat je wel ingeschreven bent neem ik aan?

 

Het zal de BD niet veel uitmaken of je bij de KvK ingeschreven bent of niet. Wat ze wel boeit is de vraag of jij ondernemer voor de omzetbelasting bent. En dat ben je al heel snel in dit land.

 

 

 

 

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Mooi man, dat heb je goed geregeld voor jezelf. Maar .....

 

geen idee waar de mythe vandaan komt dat je pas in hoeft te schrijven bij omzet hoger dan € 10.000. Maar hier vind je de criteria voor inschrijving en m.i. past dat volledig op TS:

*U levert goederen of diensten

*U vraagt hier een vergoeding voor

*U neemt regelmatig deel aan het economische verkeer

*U heeft meer dan 1 opdrachtgever

*U kunt uw werkzaamheden naar eigen inzicht uitvoeren

 

Wel is het zo dat KvK kan besluiten je niet in te schrijven als ze beoordelen dat de omzetverwachting te laag is. Die € 10.000 wordt vermeld als een voorbeeld bij twijfel, maar m.i. moet je dat niet omdraaien.

 

In principe moet je je inschrijven als je aan bovenstaande criteria voldoet en is het aan de beoordeling van KvK of ze je inschrijven. Ik weet niet of er samcties zijn als je dat niet doet, maar vermoed van niet. Anders ligt het bij de belastingdienst. Dat is niet aan jou, maar aan hen. Of je BTW plichtig bent beslis je niet zelf en als je perse aangemerkt wilt worden als ondernemer in de zin van winst uit onderneming ook niet. Dat beslist de belastingdienst. Eerlijk gezegd weet ik niet of de BD een aparte beslissing kan nemen als de KvK besloten heeft je niet in te schrijven. Maar je kunt m.i. dus wel narigheid krijgen als je geen poging gedaan hebt.

 

Als ik juist geïnformeerd ben valt jouw handel in gebruikte boeken onder de margeregeling en zou je er rekening mee moeten houden dat je BTW moet afdragen over de marge die je maakt. Als je besluit je niet in te schrijven, adviseer ik je niet direct je verdiende geld uit te geven, maar eventuele BTW deel te reserveren voor het geval dat.

 

En het is ook niet zo dat je laag inkomen niet hoeft aan te geven als inkomen. Het is lang geleden, maar toen ik 16 was had ik een baantje en bracht ik de krant rond. De telegraaf zei dat ik het niet hoefde op te geven, omdat het te weinig was, maar die man wist natuurlijk niet dat ik nog een ander baantje had. Wel schrikken toen de BD belde met een bedrag van x aantal duizend gulden aan onbekend inkomen. Ik was ook nog agent, maar kon gelukkig aantonen dat er bezorgers waren. Liep bijna met een sisser af, ik moest geloof ik 160 gulden betalen, maar ik was gewaarschuwd voor de rest van mijn leven. Wat had ik geleerd? Ga nooit af op wat andere je zeggen, maar onderzoek zelf en neem op basis van verifieerbare gegevens je beslissing!

 

Succes!

Hoog-laagbed nodig? Kopen of huren, wij installeren bij u thuis!

http://www.wcon.nl

Link naar reactie
  • 0

Daar is het eerste "echte" probleem :).

Waarom een :)? Ik vind het juist wel uitdagend dat niet alles goed gaat, maar dat je juist flink na moet gaan denken.

Thuis heb ik inmiddels 2 kasten boven die nog niet in gebruik waren vol liggen met boeken. Dat is heel begrijpelijk de limiet van mijn ouders. Ik heb nu nog geen inzicht wanneer een partij op is, niet zozeer dat alle boeken verkocht zijn, maar dat ze gewoon niet meer verkopen. Je hebt dan alleen nog de niet gewilde boeken over. Dit is geen probleem, ook zonder het verkopen van deze boeken maak ik meer dan genoeg winst op de partij. Ik kan nu dus niet zeggen, wanneer dit is, en wanneer ik een partij weg kan geven/gooien/voor een prikie verkopen. Omdat voor de rest alles op rolletjes loopt, zoek ik eigenlijk meer ruimte. Met behoorlijk wat werk kan ik thuis nog wat ruimte vrij maken, maar dat is niet bepaald veel. Ik dacht gelijk aan het huren van een kleine kamer ergens in de buurt. Er staat zoveel bedrijfsruimte te huur! Ik denk alleen niet (net zoals mijn vader en mijn broer) dat een kantoor zin heeft, om voor een paar tientjes in de maand veel werk te moeten verichten. Ze moeten een contract opstellen, ik heb dan verantwoordelijkheid over het pand en ga zo maar door. Daar hebben ze hoogst waarschijnlijk geen zin in. Een opslagbox huren is voor zover ik weet ook geen optie, deze zitten namelijk enkele kilometers van mijn huis. Nu biedt ik de kopers voor 17.30 besteld morgen in huis (met uitzondering van pakketen) aan, dat kan dat niet meer. Heeft iemand een idee? Alle tips zijn welkom!

 

 

Job

 

ps. sinds 11 januari gemiddeld 4,434 boeken verkocht :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.