Ga naar inhoud

Niet alleen de belastingdienst helpt u mee als u problemen hebt met de BTW aangi

Geplaatst:

Hermes Ratgers

Ook de Media Markt helpt.

(foutje bedankt?)

336x280_btwdagen_v2_wk04.thumb.gif.b5a6a205d0b8539e8c18d8f87447e013.gif

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ik snap hem eerlijk gezegd niet?

Geplaatst:

member123

ik mis het even wat hiermee is?

Dit soort acties zie je toch veel vaker? je krijgt gewoon 21% korting.

Geplaatst:

Hermes Ratgers

• Auteur

Dat staat er niet Daniël, het is wel de bedoeling.

Helaas komt het hier als gif uit, waardoor deze roteert maar op mijn zakelijke facebookpagina staat die als "Media Markt betaalt voor u de BTW, 23 t/m 26 januari."

Tja, dat is mooi aangezien ik nog veel BTW moet betalen voor mijn ondernemingen (ik neem die van mijn klanten ook mooi mee).

Er staat nergens dat dit geldt voor producten die we bij de Media Markt kopen, nee er staat ze betalen voor mij de BTW. Goede actie toch.

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Als je zo letterlijk reclames leest dan ben je nog wel even bezig om alle fouten te spotten. Tenzij je écht met je aangiftes naar de MediaMarkt bent geweest en ze al je BTW-verplichtingen hebben voldaan, dan is dit wel echt wereldnieuws :)

Geplaatst:

brood

Goede actie toch.

Jaaaaa, Ik ben toch niet gek. ;)

Nog even wat facturen weg doen tot 26 januari en dan naar de Media Markt om op hun formulier (1a) de BTW in te vullen. Wel even de belastingdienst inlichten dat de BTW verlegd ;D is.

Geplaatst:

Edo van Santen

Als je zo letterlijk reclames leest dan ben je nog wel even bezig om alle fouten te spotten. Tenzij je écht met je aangiftes naar de MediaMarkt bent geweest en ze al je BTW-verplichtingen hebben voldaan, dan is dit wel echt wereldnieuws :)

Top! Ik ga gauw naar de Mediamarkt met mijn BTW-Aangifte 4e kwartaal. Scheelt toch weer een aantal duizendjes als MM dat voor mij betaalt. ;D

Pitch Coach  Pitch Trainer   Public Speaker  Wijze oude man Pitcholoog (c) gepensioneerd

Geplaatst:

henkh

Ik krijg nog wat btw terug, kan ik daarvoor ook bij mediamarkt terecht? ;D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.