Ik ben op zoek naar een nieuwe boekhouder/bedrijfsadviseur en ik hoop dat de leden van HL mijn in de juiste richting kunnen wijzen.
Ons bedrijf (een v.o.f) verkoopt inmiddels 2 jaar wereldwijd een softwarepakket voor webwinkels. We hebben voor de komende jaren wat plannen gemaakt waarbij we onze huidige boekhouder w.s. gaan ontgroeien. De plannen met impact op de administratie zijn:
1. We gaan een systeem voor maandelijkse betalingen doorvoeren ipv een once-off payment
2. We willen extra kapitaal aantrekken van een investeerder
3. We gaan een buitenlandse dependance opzetten
Daarom zijn we op zoek naar een nieuwe boekhouder die ervaring heeft en dus ook kan adviseren in de bovenstaande plannen.
Ik ben vast niet helemaal volledig in mijn vraagstelling, dus ik hoor het graag als er aanvullende vragen zijn.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rcdjong
rcdjong
Beste forum leden,
Ik ben op zoek naar een nieuwe boekhouder/bedrijfsadviseur en ik hoop dat de leden van HL mijn in de juiste richting kunnen wijzen.
Ons bedrijf (een v.o.f) verkoopt inmiddels 2 jaar wereldwijd een softwarepakket voor webwinkels. We hebben voor de komende jaren wat plannen gemaakt waarbij we onze huidige boekhouder w.s. gaan ontgroeien. De plannen met impact op de administratie zijn:
1. We gaan een systeem voor maandelijkse betalingen doorvoeren ipv een once-off payment
2. We willen extra kapitaal aantrekken van een investeerder
3. We gaan een buitenlandse dependance opzetten
Daarom zijn we op zoek naar een nieuwe boekhouder die ervaring heeft en dus ook kan adviseren in de bovenstaande plannen.
Ik ben vast niet helemaal volledig in mijn vraagstelling, dus ik hoor het graag als er aanvullende vragen zijn.
Groet,
Remco
www.unboundvr.nl - Virtual Reality Brillen en meer
www.cart2quote.com - Magento Offerte Module
www.batao.nl - Wij bouwen Magento Webshops
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40418-advies-over-boekhouders-met-saas-product-ervaring/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag