Geplaatst: 6 april 201312 j Jerome123 2 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Zou iemand mij kunnen vertellen wat de mogelijke oorzaken zijn waarom het kassaldo volgens mijn administratie oploopt?
Geplaatst: 6 april 201312 j mmint 2.3k berichten 8 Trofeeën 100 Reputatie 1. stortingen 2. gebrekkige administratie
Geplaatst: 6 april 201312 j Herman55 154 berichten 8 Trofeeën 12 Reputatie 3. minder uitgaven/kosten culinaire fotografie
Geplaatst: 6 april 201312 j Joost Rietveld 23.2k berichten 96 Solutions 14 Trofeeën 2.5k Reputatie Moderator Omzet? Jeroen, leg eens uit wat er zo vreemd is aan je oplopende kassaldo? Waarom vraag je dit? Gr. Joost HL admin Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies
Geplaatst: 6 april 201312 j Roel J 7.7k berichten 36 Solutions 12 Trofeeën 1.5k Reputatie Een kasboek is vrij simpel van opzet dus als je het goed gebruikt kan er eigenlijk weinigmisgaan. meest voor de handliggende oorzaak lijkt mij dat de uitgaven als inkomsten zijn opgenomen. maar er is wel iets meer info nodig om iets zinnigs te kunnen zeggen. Want er kunnen afhankelijk de werkwijze van het pakket verschillende oorzaken zijn van wat er fout gaat. Dus een voorbeeldje van wat er gebeurd kan wel helpen..
Jerome123
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de mogelijke oorzaken zijn waarom het kassaldo volgens mijn administratie oploopt?