In 2002 was ik als jonge ondernemer één van de eerste webshops in kantoorartikelen. Omdat ik een aantal grote fouten heb gemaakt (o.a. geen online betaalmodule waardoor ik veel omzet heb verloren aan dubieuze "klanten") moest ik in 2006 mijn webshop www.cheapyoffice.nl weer staken.
Na een aantal jaar hard werken en weer veel geleerd te hebben ben ik weer begonnen met mijn webshop in kantoorartikelen, nu in een verfrissende vorm.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Een nieuw fris logo laten maken, hier omheen een duidelijke site gemaakt waarbij een real life koppeling bestaat met het magazijn.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Kantoorartikelen moet een klant snel kunnen vinden, snel geleverd moeten krijgen en tegen de juiste prijs. Bij een bestelling wordt het ook op prijs gesteld dat een leverancier meedenkt met de klant. Met deze site wil ik om de beste prijs te kunnen geven alles geautomatiseerd hebben, maar wel met een tussencontrole zodat ik ook een advies kan meegeven indien nodig.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er bestaan in nederland veel sites met kantoorartikelen, waarmee ik mij ga onderscheiden is de actie benadering, beste assortiment en de snelheid van de site, met 18.000 artikelen is snelheid en stabiliteit van de shop het allerbelangrijkste!
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat er mensen zijn die kritisch willen kijken naar de shop en feedback geven waar ik echt iets mee kan, en zeker ook zal doen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Paul Oudshoorn
Paul Oudshoorn
Omschrijving van je concept:
In 2002 was ik als jonge ondernemer één van de eerste webshops in kantoorartikelen. Omdat ik een aantal grote fouten heb gemaakt (o.a. geen online betaalmodule waardoor ik veel omzet heb verloren aan dubieuze "klanten") moest ik in 2006 mijn webshop www.cheapyoffice.nl weer staken.
Na een aantal jaar hard werken en weer veel geleerd te hebben ben ik weer begonnen met mijn webshop in kantoorartikelen, nu in een verfrissende vorm.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Een nieuw fris logo laten maken, hier omheen een duidelijke site gemaakt waarbij een real life koppeling bestaat met het magazijn.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Kantoorartikelen moet een klant snel kunnen vinden, snel geleverd moeten krijgen en tegen de juiste prijs. Bij een bestelling wordt het ook op prijs gesteld dat een leverancier meedenkt met de klant. Met deze site wil ik om de beste prijs te kunnen geven alles geautomatiseerd hebben, maar wel met een tussencontrole zodat ik ook een advies kan meegeven indien nodig.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er bestaan in nederland veel sites met kantoorartikelen, waarmee ik mij ga onderscheiden is de actie benadering, beste assortiment en de snelheid van de site, met 18.000 artikelen is snelheid en stabiliteit van de shop het allerbelangrijkste!
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat er mensen zijn die kritisch willen kijken naar de shop en feedback geven waar ik echt iets mee kan, en zeker ook zal doen!
Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41123-nieuwe-webshop-in-kantoorartikelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag