Businessplan en website in één.

Aanbevolen berichten

Beste startende ondernemers,

 

Met een paar vrienden heb ik een concept in de markt gezet: Snel en gegarandeerd een website met inhoud voor minder dan duizend euro.

 

Onze klanten zijn tot nu toe erg enthousiast. Ze krijgen een website inclusief teksten voor een vaste prijs. Normaal kost dit vele malen meer omdat je alleen al met de tekstschrijver dagen bezig bent om je verhaal rond te krijgen. Dit kost naast veel geld ook veel tijd.

 

Het concept bestaat uit een workshop van één dag gebaseerd op een verkooptraining. Hier maak je je eigen commerciële verhaal. Dit wordt geredigeerd tot een pakkende tekst op je website die dan door ons wordt gegenereerd.

 

Ik ben benieuwd of dit een interessant concept is voor startende ondernemers?

 

Tim.

 

Meer informatie op

 

Het lijkt me duidelijk dat dit spam is/was, heb de link maar ff verwijderd.

txtimpress

Aandacht voor Inhoud

Link naar reactie

Hmm ben je écht benieuwd of wil je gewoon verkopen ???

 

Vroeg ik me ook al af...... :-\

 

Wanneer ik een site wil laten bouwen dan denk ik dat ik met iets meer euri's hier bij de HL-techneuten iets moois kan laten maken. Het kost mij in ieder geval minder tijd en hoef mij verder niet te verdiepen in iets waar ik enerzijds weinig in geïnteresseerd ben en anderzijds geen kennis van heb.

 

Ik zie dat je in ieder geval al 4 klanten hebt. Hoe lang ben je al bezig?

 

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie
omdat je alleen al met de tekstschrijver dagen bezig bent om je verhaal rond te krijgen

 

Ik ben zelf tekstschrijver, maar heb mijn klanten nog nooit dagen aan het lijntje gehouden ???. Ik zie bovendien dat er taalfouten op de sites staan en dat de tekstopbouw niet altijd ideaal is.

 

Of starters hierin geïnteresseerd zijn? Een website voor een vaste prijs is misschien wel interessant. Maar hoe onderscheid je je? Nu is iemand een volledige dag + bijna 1000 euro kwijt. En daarvoor krijgt-ie een template, een tekst op basis van zijn ondernemingsplan en beelden die... ja, waar komen die vandaan? Er zijn op internet tal van sites die gratis templates aanbieden en er zijn gratis wysiwyg web-editors. Blijft over: de inhoud. Voor 1000 euro regel ik die voor je.

 

Ik zie zo 1,2,3 niet het voordeel van je aanbod ten opzichte van andere aanbieders (die je hier bij HL volop vindt).

 

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie

Sja dit is dus gewoon een simpele vorm van reclame zoeken. Het eerste stuk is overtuigend geschreven, tot de vraag of het voor starters interessant is. Die vraag moet het topic legitiem maken, mwah bezemploeg!

 

Snel en gegarandeerd een website met inhoud voor minder dan duizend euro.
Ik mag hopen dat je voor 1.000 euro ook de afspraak nakomt, dus die garantie dat je een website met inhoud aflevert lijkt me handig.

 

Uniek is het concept allerminst. Er zijn zat bureaus waar je een complete website voor dat geld in elkaar kunt zetten.

 

En als ik het goed begrijp schrijft de klant nog altijd zelf de tekst, nou ja je trekt er samen met de klant een hele dag voor uit om de teksten voor de website te maken. Wel verstandig want veel klanten laten het aanleveren van teksten vaak versloffen en dan kun je ze maar beter gelijk bij de kladden pakken en aan het werk zetten :P

 

Op 6 november is het startersdag bij de Kamer van Koophandels. Een mooie kans om met een boel -potentiële- starters in gesprek te komen en hun zelf om een mening te vragen ;)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Een complete (mkb) website voor 1000 euro lijkt me wel een vrij normaal tarief eigenlijk, zeker als er geen/weinig aparte (maatwerk) functionaliteit in zit.

 

Het tekstschrijven kan wel meerwaarde leveren, ik kan zo snel niet boordelen hoe goed die teksten worden, en hoeveel zoiets voor de gemiddelde starter waard is. De meeste webbouwers laten de inhoud over aan de klant of een tekstschrijver.

 

Naar mijn idee is het werken op basis van templates wel een minpunt. Eigenlijk moet je voor dit geld toch wel een maatwerk ontwerp krijgen, of een template dat exclusief voor die site wordt aangeschaft (en dus niet langer verkocht wordt aan andere sites).

 

Er zijn op internet tal van sites die gratis templates aanbieden en er zijn gratis wysiwyg web-editors.

 

Wil dit meerwaarde geven dan moet het resultaat in ieder geval aanzienlijk beter zijn dan dat van iemand die zelf aan de gang gaat. Tekst laten schrijven en zelf in elkaar klussen met een template is best haalbaar voor ondernemers die handig zijn met een computer en er tijd voor hebben.

 

Die vraag moet het topic legitiem maken, mwah bezemploeg!

 

Op zich wel een verkoopverhaal, maar ik wil het toch wel even tolereren (in offtopic) - ik vermoed dat er genoeg mensen rondlopen die sowieso -echt- interesse hebben in de reacties.

Link naar reactie

Ben ik de enige bij wie de site vreemd laadt, de animated gif de boel vertraagt, de mouse overs er twee seconden over doen en de scrollbar hapert? ???

 

Tijd voor een snellere ADS verbinding. ;)

 

[update: als die animated gif van 271514 bytes binnen is gaat het al beter]

 

Tijd om Macromedia aan te schaffen.

 

 

btw inschrijfformulier werk ook niet naar behoren, geen crossbrowser compatability in die 995 Eurootjes opgenomen zeker.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.