draad kwijt in alle fora

Aanbevolen berichten

Niet zo zeer de draad, maar ook het hele plaatje een beetje kwijt.

 

Dat alles begint met pionieren ben ik het mee eens, maar er had ook gewoon eens een grotere bezem door het oude forum heen gehaald kunnen worden.

 

Te beginnen met die ledenlijst van 4256 leden. Stuur iedereen eens een emailtje dat ze binnen bepaalde tijd moeten inloggen of hun account wordt opgeheven. En daarna die berg aan "achterhaalde" topics.

 

Dat had alles wellicht overzichtelijker gemaakt dan deze "upgrade".

 

 

Link naar reactie

Te beginnen met die ledenlijst van 4256 leden. Stuur iedereen eens een emailtje dat ze binnen bepaalde tijd moeten inloggen of hun account wordt opgeheven. En daarna die berg aan "achterhaalde" topics.

 

Lijkt me een hele goede!

Ik mis in ieder geval wel een stukje communicatie omtrent de introductie van deze nieuwe opzet. Zeker voor de leden die zich met regelmaat laten zien (gisteren hoorde ik daar ook nog bij ;D) was dit een welkom iets geweest.

 

Maar zoals altijd: mensen moeten soms wennen aan veranderingen....

Wellicht dat een nadere toelichting door de ontwikkelaars cq founders op z'n plaats is.

 

 

 

Link naar reactie

Dat alles begint met pionieren ben ik het mee eens, maar er had ook gewoon eens een grotere bezem door het oude forum heen gehaald kunnen worden.

 

We waren al met stoffer en blik begonnen. Je hebt echter gelijk dat deze doorstart een mooi moment biedt om weer reëel naar de stats te kijken. Hoeveel actieve deelnemers heeft HL, wat is hun level (student, halfmanszaak, frisse starter, doorstarter of zelfs al werkgever), in welke sector zijn ze actief?

 

De minder actieve topics zakken vanzelf af in het archief. Misschien is er wel een methode te vinden om vast te stellen in hoeverre zoekacties nog relevante resultaten opleveren.

 

De indeling is verwarrend omdat de algemene ondernemers-rubrieken nu onder de specifieke sector-rubrieken staan. Maar misschien dat dat vanzelf went.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik ben niet alleen de draad kwijt in alle fora, ik ben overal de draad kwijt. Ik mis een introductie op de Higherlevel-pagina. Ik mis een uitleg over het onderscheid tussen ondernemers en technostarters.

 

Misschien dat de organisatie eerst eens goed kan definiëren wat een technopartner is? De ene keer lees ik dat het een ondernemer is met een technische achtergrond, de andere keer lees ik dat het iemand is die een onderneming bouwt op basis van een technische vinding. Lijkt me nogal een wereld van verschil. Waar staan ondernemers die op basis van bestaande techniek nieuwe applicaties ontwikkelen of er een gat mee in de markt willen vullen? Wanneer is iets een technische vinding, wanneer niet? Wanneer ben je pionier, wanneer niet? Het is allemaal uitermate vaag.

 

Wat is voor technostarters, technopartners of hoe het tegenwoordig mag heten, nu het verschil tussen higherlevel en het pioniersforum? Waar kunnen technische higherlevelaars terecht als ze geen pionier zijn? Moeten pioniers hun vragen nu op twee fora stellen als die allebei relevant zijn?

 

Waarom is het pioniersforum van voor naar achter dichtgetimmerd en moet je je eerst registreren voordat je er uberhaupt op terecht kunt?

 

Ik mis een beetje toelichting geloof ik :P

 

Overigens is het feit dat er misschien wat inactieve leden zijn m.i. wel het laatste om je zorgen over te maken. Daar heeft immers niemand last van, toch?

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie

Overigens is het feit dat er misschien wat inactieve leden zijn m.i. wel het laatste om je zorgen over te maken. Daar heeft immers niemand last van, toch?

 

Voor de bezoekers is dat niet direct van belang. Voor de beheerders en moderators echter wel. Als je geen scherp beeld hebt van je doelgroep en bereik, is het geen wonder dat de begrippen steeds vager worden. Dus indirect heb jij daar ook belang bij.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Tsja,

 

wellicht dat er nog een uitleg komt?

 

wellicht dat door de hectiek van de opening van Technopartner en de overgang dat er een beetje bij in is geschoten. Even een korte mail naar alle leden met een beetje uitleg en vooral ook de overwegingen (wellicht heel begrijpelijk en logisch) om de opzet te veranderen.

 

Dan weet ik ook weer waar ik als expert member moet kijken of er vragen voor mij zijn..............................................

 

drs. Bernd W. Mintjes

Maxwell Group (van idee naar onderneming)

 

Kapitaaltrein bijeenkomsten over risicokapitaal

Link naar reactie

Hmm, communicatie had inderdaad beter gekunt. Ook ik was nogal overvallen door "het nieuwe forum". Door ons feestje op 17 november heb ik wat weinig tijd om met echt in de zaak te verdiepen, maar na de eerste "chock" :o , zag ik toch een aantal zaken die mij positief stemde. Er wordt serieus gewerkt aan de aantrekkelijkheid van het forum voor technostarters. Dit zonder in één klap de huidige doelgroep overboord te gooien. Voor zover ik het begrepen heb, worden de leden van het forum die "echt" tot de doelgroep van innovatieve ondernemers gerekend mogen worden gelabled als "pionier". Lijkt me handig voor de toekomst. Dan heb je een "schoon bestand".

 

Pioniers krijgen een ander forum te zien als de gewone bezoekers (andere volgorde van boards). Op zich goed, dan kan je gaan werken aan een verdere scheiding tussen technostarters en enerzijds en "halfmans/vrouws" zaken anderzijds. Dat willen we toch?

 

Ik denk dat we allemaal even moeten wennen en ook TP loopt niet over van de mankracht. Mijn zegen voor de divergentie tussen het pioniersforum en het oude higherlevel hebben ze. Laten we er met z'n allen de schouders onder zetten. Er moest tenslotte "iets"gebeuren anders waren we allemaal afgehaakt.

 

Give it some time!

 

Nils

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Jullie hebben gelijk ...communiceren had veel beter gemoeten.

Alhoewel .. iedereen in het diepe gooien en kijken wie er zonder zwembandjes blijft drijven is ook best leuk :D

 

Nee hoor ... geintje ... sorry dat ik even melig en misplaatst grappig ben.

Jullie hebben écht gelijk.

Immers ... zie wat ik door geen communicatie gecreëerd heb .. onduidelijk, irritatie en negatieviteit ... maar ja ... de klok tikt en time flies .... dat is géén excuus maar echt zo.

 

Keep the faith ... nieuw jasje ... de geboorte van een broertje ... ik hoop dat iedereen het de tijd gunt en eraan went.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik moet zeggen dat ik me al weer helemaal thuis voel. Was inderdaad even wennen maar denk dat vooraankondigingen daar weinig aan verandert zouden hebben (muv de splitsing)

 

Zijn de kleurtjes op het higherlevel gedeelte nu hetzelfde als die op het pionierforum? Ik heb al wat reacties gelezen over de kleurstelling maar die was volgens mij zowiezo verschillend tussen beide fora (of beeld ik dat in door de shock ;D)

 

edit: bedenk me dat ik natuurlijk gewoon in kan loggen op higherlevel zonder m'n pionier cookie.... Kleuren zijn iets verschillend, met name de donkergrijze achtetgrond bij quoten valt op op higherlevel. Het lichtblauwe op pionieren is beter (al past het niet helemaal bij de rest van het grijs maar ben dan ook lichtelijk kleurenblind ;))

Link naar reactie

Ik snap wel dat er een verdeling is aangebracht. Ik ben echter wel zo dom, dat ik niet weet of ik nu wel of niet op het 'pioniersforum' thuishoor of niet. De definitie die ik vóór het registreren zie, nodigt mij niet echt uit tot registratie. Ik ga er maar van uit dat ik daar niet thuishoor, ik ben niet jong, ik heb geen (echt) innovatieve diensten, wel een starter.

Die tekst (definitie) zou wel duidelijker kunnen!

 

Voorlopig blijf ik wel op HL dan.....

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.