• 0

Payment Service Providers

Ik ben op zoek naar Payment Service Providers die betalingen kunnen afhandelen van transacties die tot stand komen via een webshop. Het betreft bedragen tussen de 50 en 150 euro per transactie.

 

Wie heeft ervaring met Payment Service Providers als BIBIT of Triple Deal en heeft iemand nog een goed alternatief voor beiden daar BIBIT niet in staat is in NL te communiceren en Triple Deal hoge opstartkosten heeft (E. 2000,-).

 

Alvast bedankt, groet, Remo

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

ik heb eigenlijk een vraag die betrekking heeft op het systeem Payment Service Provider. Momenteel ben ik druk bezig met het zoeken naar een geschikt betalingssyteem voor mijn webshop. Nu ben ik alleen nog redelijk onbekend met de PSP-systemen. De meeste van de aanbieders zoals Bibit, Ogone, Buckaroo etc. heb ik bezocht voor de nodige informatie, maar het is mij nog steeds niet duidelijk wat deze providers doen.

 

Zij nemen dus de betalingsfuncties over voor mijn onderneming, maar betaal ik alleen tarieven aan deze aanbieders of betaal ik naast hun contract ook nog eens de tarieven van de financiele instellingen die hier op zijn aangesloten? Eerlijk gezegd lijkt mij dat laatste een beetje dubbelop, maar uit hun informatie wordt ik niet wijzer.

 

Klein voorbeeldje:

Sluit bijvoorbeeld Buckaroo een contract af met het iDeal systeem en betaal ik dan alleen Buckaroo of Buckaroo en de Rabobank?

 

Alvast bedankt voor de moeite.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Maar dat zou toch qua transacties veel te duur worden, uitgaande van gewoon internetbankieren iDeal.

Je betaald dan het volgende als ik het goed zie;

PSP Rabobank totaal

eenmalige aansluiting; 150 250 400

vast maandtarief; 30 80 110

tarief per transactie; 0,25 0,25 (+0,56)* 1,06

 

* zijn de kosten voor bijschrijving.

 

Klopt het beeld wat ik heb met de "realiteit"?

 

Als dit zo zou zijn, dan is het toch veel voordeliger voor mij om alleen te contracteren met Rabobank iDeal?

Link naar reactie
  • 0

Goedkoop en meest snel: iDeal i.c.m. 2checkout

 

Ideal via de Postbank (online pinbetalingen), geen inschrijvingskosten

2checkout (accepteren creditcards) eenmalig 50 USD

 

Beide redelijk makkelijk te implementeren. Echter beetje programmeer-kennis is wel vereist.

Link naar reactie
  • 0

Ogone is een grote betrouwbare en redelijk voordelige payment provider. Ze accepteren vele betalingsmethoden. (zowel nl als be en internationaal)

Kijk maar eens op http://www.ogone.com/ncol/ogone_index.asp?lang=3&ACountry=&

www.voys.nl/0800/0900/088/ | 0900/0800/088 servicenummers

www.voys.nl/voip/ | zakelijk VoIP

www.voys.nl/call_me_now/ | Call Me Now zoals het hoort

-Scherpe tarieven

-Beveiliging tegen grapgesprekken

-Passende grafische vormgeving

Link naar reactie
  • 0

Ogone is een grote betrouwbare en redelijk voordelige payment provider. Ze accepteren vele betalingsmethoden. (zowel nl als be en internationaal)

Kijk maar eens op http://www.ogone.com/ncol/ogone_index.asp?lang=3&ACountry=&

 

 

Over het algemeen ben ik ook tevreden over Ogone, maar heb wel de volgende kanttekeningen:

 

Hun helpdesk is niet vlot in het beantwoorden van tickets;

Communiceren is erg slecht indien er storingen zijn;

Invoering van Ideal was erg slecht. Heel veel problemen mee gehad. Maar dit kon ook aan de banken zelf liggen en niet aan Ogone.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Invoering van Ideal was erg slecht. Heel veel problemen mee gehad. Maar dit kon ook aan de banken zelf liggen en niet aan Ogone.

 

heb je het inmiddels wel operationeel lopen

ik zou dat wel eens bij jou willen testen en hoe het bij jou eruit ziet

heb je een url

 

Link naar reactie
  • 0

staat mooie seminar aangekondigd in de seminar sectie van HL. Zelf heb ik nog weinig ervaring met payment providers, behalve met Bibit die op een eenvoudige vraag (ik wil mogelijk klant worden, kunt u mij de voorwaarden mailen) niet antwoorden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.