Naar aanleiding van een aantal topics over het niet altijd juist werken van de bbz regeling ga ik een poging wagen er duidelijk in te krijgen. Er zijn geen landelijke cijfers bekend omtrent aanvragen,goedkeuringen/afwijzingen, hoedkeuringen na hoorzitting enz enz.
Nu kan ik de bbz regeling dromen maar vragen stellen aan de gemeente(of 400 gemeenten) die onder een wob verzoek kunnen vallen is nieuw voor mij.
Wellicht kan ik hier wat input voor krijgen om mijn ''onderzoek'' een goede start te geven.
Ik wil zelf weten:
[*]aantal bbz aanvragen laatste 5 jaar
[*]aantal afgegeven bbz kredieten laatste 5 jaar
[*]aantal afgewezen door niet levensvatbaar
[*]aantal afgewezen andere reden dan niet levensvatbaar
[*]aantal gebruikte onderzoeksbureaus om levensvatbaarheid te toetsen
[*]gemiddelde hoogte afgegeven bbz kredieten laatste 5 jaar
[*]aantal bezwaren tegen advies onderzoeksbureau laatste 5 jaar
[*]aantal hoorzittingen bij gemeente na afwijzing laatste 5 jaar
Graag jullie mening over bovenstaande vragen,aanvullingen of dat ik compleet verkeerde vragen stel....
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Y Happy Level
Y Happy Level
Naar aanleiding van een aantal topics over het niet altijd juist werken van de bbz regeling ga ik een poging wagen er duidelijk in te krijgen. Er zijn geen landelijke cijfers bekend omtrent aanvragen,goedkeuringen/afwijzingen, hoedkeuringen na hoorzitting enz enz.
Nu kan ik de bbz regeling dromen maar vragen stellen aan de gemeente(of 400 gemeenten) die onder een wob verzoek kunnen vallen is nieuw voor mij.
Wellicht kan ik hier wat input voor krijgen om mijn ''onderzoek'' een goede start te geven.
Ik wil zelf weten:
[*]aantal bbz aanvragen laatste 5 jaar
[*]aantal afgegeven bbz kredieten laatste 5 jaar
[*]aantal afgewezen door niet levensvatbaar
[*]aantal afgewezen andere reden dan niet levensvatbaar
[*]aantal gebruikte onderzoeksbureaus om levensvatbaarheid te toetsen
[*]gemiddelde hoogte afgegeven bbz kredieten laatste 5 jaar
[*]aantal bezwaren tegen advies onderzoeksbureau laatste 5 jaar
[*]aantal hoorzittingen bij gemeente na afwijzing laatste 5 jaar
Graag jullie mening over bovenstaande vragen,aanvullingen of dat ik compleet verkeerde vragen stel....
Danny
[titel iets aangepast - mod]
Beschermingsbewind
Bewindvoerder
trappist westvleteren 12 for sale
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42774-wob-verzoek-inzake-bbz-regeling-welke-vragen-stel-ik/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag