• 0

Wat vinden jullie van Zijnhaarstyle.nl?

Hallo beste leden,

 

Aller eerst wil mezelf even voorstellen omdat ik een nieuw lid ben. Ik ben Nathan 20 jaar en student, ik studeer management en onderneming. Laatste tijd heb ik mezelf erg veel bezig gehouden met een online webshop die ik naast mijn school kan onderhouden.

Mijn webshop( zijnhaarstyle.nl ) staat nu 1 1/2 maand online. In deze tussentijd heb ik nog maar 1 klant gehad..ook is mijn travic laag. Nu ben ik eigenlijk opzoek naar mensen die mij eerlijk willen beoordelen/bekritiseren betreft mijn webshop. Ik weet dat mijn webshop niet perfect is maar wil graag duidelijke verbeterpunten horen omdat ik zelf ook niet alles zie.

Mijn webshop is: zijnhaarstyle.nl waar je gillette,wilinson en meer kunt kopen.

 

Ook had ik de vraag of iemand mij kan helpen met hosting. Ik doe dit nu via easywebshop maar mogelijkheden erg beperkt. Ook blijft er onderin de site een link van de sitebouwer staan dit vind ik erg onprofessioneel. Wel heb ik totaal Géén ervaring met httml,css, joomla, of andere programma's. Dus zoek ik iets met "webbuilder" met templates.

 

Ik hoor graag jullie reacties.

 

 

[titel aangepast en topic verplaatst - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zeer waarschijnlijk heeft easywebshop een eigen (zelf ontwikkeld) webshop omgeving welke je niet bij een andere provider kunt hosten.

 

Om onafhankelijk te zijn van een provider kun je misschien kijken naar opensource pakketten Magento, Prestashop of WooCommerce. Dat betekent wel dat je je webshop opnieuw moet opbouwen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Nathan, allereerst welkom op HL !

 

Ik heb even naar je site gekeken.

 

Het is ongetwijfeld van vóór jouw tijd, maar mij doet je slider erg denken aan de lopende band van Mies Bouwman in "Een van de Acht". Persoonlijk houd ik niet van dat soort banners, ze leiden nogal af. En ik ga echt niet zitten wachten totdat het product voorbijkomt dat ik nodig heb.

 

Nieuwsgierig als ik ben klik ik op "partners", met als resultaat "Er zijn geen partners gevonden". Dan zou ik die keuze weglaten.

 

"Ik stel kwaliteit voorop bij elke bestelling zodat u met een gerust hart kunt doen waar u goed in bent". Dat soort kreten zie ik regelmatig op websites van boekhouders, die vinden dat je je boekhouding moet uitbesteden zodat je meer tijd overhoudt voor je eigen vak. Maar wat ik me daarbij moet voorstellen bij scheermesjes en douchegel ontgaat mij eerlijk gezegd.

 

Dat "tijd overhouden" valt overigens tegen, want ik kan niet met iDeal betalen, maar moet het bedrag handmatig naar je overmaken.

 

Aan het eind van je "info" zeg je "Nu ik mezelf heb voorgesteld ...". Maar waar heb je jezelf dan voorgesteld?

 

Ik vermoed dat dat ook een van de redenen is waarom er zo weinig conversie is. Ik zie nergens een naam, een adres, een telefoonnummer of een KvK nummer (is verplicht). Dat geeft weinig vertrouwen. En je Algemene Voorwaarden voldoen niet aan de Wet Koop op Afstand (je brengt de verzendkosten in mindering bij terugbetaling), dus dat helpt niet echt.

 

Als ik iets probeer te bestellen krijg ik die Algemene Voorwaarden overigens als één lap tekst zonder enige opmaak voorgeschoteld.

 

Ik denk dat je nog wat werk te doen hebt om hier een succes van te maken.

Link naar reactie
  • 0

Hartelijk dank voor deze uitgebreide beoordeling waar ik erg blij mee ben:) Toen ik vertelde over de beperkte mogelijkheden zijn dat bijvoorbeeld ook het formaat van de algemene voorwaarde bij betaling.. ook de partners kan niet verwijderen. Op het moment ben ik ook erg druk bezig met de kvk(dus ook ideal) maar vond dit in het begin nog wat eng omdat er veel verplichtingen bij komen en dit dus nog niet aan durfde.

 

Ik heb nog wel 1 vraag, is het beter om de "ik" vorm aan te houd bij info en de tekst aanpas omdat er nu alleen nog een persoonlijke overboeking heb of zal ik dit naar de "wij" vorm veranderden?

 

Nogmaals Hartelijk dank!

Link naar reactie
  • 0

Tja, niet alleen vind ik de shop er niet zo joviaal uitzien, ik vind ook de prijzen niet interessant.

 

Zelf bestel ik mijn mesjes online en als ik jouw shop vergelijk met waar ik meestal bestel dan is het aanbod summier, zijn de prijzen maar zo zo en komen er ook nog verzendkosten bij a 7,50 bij een bedrag tot 35 euro waar ik bij mij vaste webshop helemaal niks extra betaal.

 

 

Voorbeeld

Mach3 mesjes 8 stuks kosten bij jou 14,95 + 7,50, maakt totaal 22,45

Bij mijn leverancier betaal ik voor Mach3 mesjes 8 stuks totaal 13,95!

 

Sorry maar in deze markt moet je op het web opboksen tegen grote partijen die veel scherper in kunnen kopen en dus ook lage prijzen kunnen rekenen.

Het is in mijn ogen een markt waar prijs, levertijd en de verzendkosten (of het ontbreken ervan) de belangrijkste redenen zijn voor iemand om nieuwe mesjes te kopen.

 

Als je echt iets wil dan zou ik het meer zoeken in scheermerken die niet onder de Gillette concern vallen.

Daar kun je je nog wel onderscheiden van al die andere shops die voornamelijk Gillette verkopen.

En dan verlies jij het op prijs en de verzendkosten.

Link naar reactie
  • 1

Ow edo ter inspiratie ;D

 

http://www.dollarshaveclub.com

 

And awesome mike

 

PS even ontopic:

Logo onleesbaar

Slecht assortiment

Presentatie ????

Wat is je doelgroep? Waarom zou ik niet naar t kruitvat gaan

Waarin ben je onderscheidend?

 

Heb je serieus wel eens gekeken naar andere webshops? Dan zou je toch zelf al snel kunnen zien wat er beter kan, en dan is dat ding onderin echt jouw kleinste probleem....

 

En als je voor easy wilt gaan, google eens op "themeforest" of "free e-commerce templates" e.d. Al ben ik geen voorstander daarvan, maar goed dat is mijn zakelijke mening ;D

 

Je studeert "management en onderneming" en dit is enkel goedbedoeld maar ik zie daarin niks van terug? Ik probeer heel aardig te zijn maar als je het mij vraagt "gooi dit weg". Leer en laat je inspireren door andere. Lees topics op dit forum en op andere sites over webwinkels en begin opnieuw maar dan met een visie en plan.

 

Heel veel succes

 

Micha

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

Hoi Nathan,

welkom op Higher Level, goed dat je ons gevonden hebt, dapper dat je met een nieuw bedrijf met een nieuwe online shop gaat beginnen. Ik wil niet negatief doen, maar taalkundig heb ik wat aan te merken op "zijnhaarstyle".

Je kunt in onze taal wel Engelse woorden gebruiken, maar je kunt geen combinaties maken van een Engels woord en een Nederlands woord. Je kunt zeggen hair style, of haarstijl. Verder, als ik het woord "zijn" lees, gevolgd door het woord "haar", dan denk ik aan "hem en haar". Kun jij niets aan doen, dat doen mijn hersenen, maar daar kan ik dan weer niets aan doen. Regel 1 bij een naam en een motto is dat het onmiddellijk klinkt zoals het bedoeld is, dat een lezer niet hoeft te denken "ehm, haar als in "van haar", of haar dat je op je hoofd hebt?". Bovendien, nu gaat het over "zijn", maar straks doe je misschien ook "haar", dus waarom niet hairstyle.nl? Dan registreer je ook haarstijl.nl, om te zorgen dat een ander dat niet doet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.