Ik zit helemaal aan de beginfase dus aan het overdenken om in de toekomst een vuurwerkimport bedrijf te beginnen. Ik wil dan in china vuurwerk laten maken of in een ander land wel maatwerk dus geen bestaande producten. Echter hoe zoek je contact met die fabrieken? Iemamd tips die mij een beetje verder helpen ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nlmx5
nlmx5
Beste mensen
Ik zit helemaal aan de beginfase dus aan het overdenken om in de toekomst een vuurwerkimport bedrijf te beginnen. Ik wil dan in china vuurwerk laten maken of in een ander land wel maatwerk dus geen bestaande producten. Echter hoe zoek je contact met die fabrieken? Iemamd tips die mij een beetje verder helpen ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43055-vuurwerk-importeren-uit-china-engeland-of-polen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag