Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
Zit net naar een videootje te kijken van Steven Bakker, oprichter van de Bas Group (Mycom, Dynabyte, iCentre, Dixons) die nu de grootste electronicaretailer van Nederland is. Steven Bakker is in zijn studententijd begonnen met de doorverkoop van apparaten. Het was zijn afstudeerproject aan de HTS.
Bakker is niet de enige.
En toch blijft dit forum over Innovatie en Ondernemerschap vragen van studenten (inclusief startups) weigeren. Dat is eigenlijk te gek voor woorden. Daarom stel ik voor een nieuwe categorie te openen voor Studenten Startups. Daar gaan vast een heleboel vragen gesteld worden die met hulp van Google beantwoord kunnen worden, maar dat hebben veel starters. Niet omdat ze Google niet kennen, maar omdat ze soms niet goed weten waar ze naar op zoek zijn.
Ik wil die starters best een duwtje geven (voor zover mogelijk) en volgens mij geldt dat voor meer deelnemers aan dit forum. En die categorie kan op een plek gezet worden dat niet iedereen de vragen ziet, net zoals Over Higherlevel. Dus graag reacties op dit voorstel.
De eerste vijf minuten. Daarna wordt het een beetje saai...
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)