Ik las al eerder dat er tegenstrijdige informatie is van sites, adviseurs en de belastingdienst zelf. In ons geval, hebben we een lastig klusje aan de hand. Ik hoop dat iemand ons hierin verder kan helpen.
[*]Wij kopen een product in Duitsland. Dit geschiedt zonder B.T.W.
[*]Wij factureren onze klant in Amerika, Je zou zeggen zonder B.T.W.
[*]Wij leveren echter het product op verzoek van onze klant, op een adres in Nederland. Je zou zeggen - MET B.T.W.
[*]Nu laten wij onze leverancier uit Duitsland het product rechtstreeks afleveren op het adres in Nederland. toch weer ZONDER B.T.W. dan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Tepas
Jeroen Tepas
Ik las al eerder dat er tegenstrijdige informatie is van sites, adviseurs en de belastingdienst zelf. In ons geval, hebben we een lastig klusje aan de hand. Ik hoop dat iemand ons hierin verder kan helpen.
[*]Wij kopen een product in Duitsland. Dit geschiedt zonder B.T.W.
[*]Wij factureren onze klant in Amerika, Je zou zeggen zonder B.T.W.
[*]Wij leveren echter het product op verzoek van onze klant, op een adres in Nederland. Je zou zeggen - MET B.T.W.
[*]Nu laten wij onze leverancier uit Duitsland het product rechtstreeks afleveren op het adres in Nederland. toch weer ZONDER B.T.W. dan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43922-btw-factuur-naar-usa-maar-leveren-in-nl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag