Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
valentyn
valentyn
Hola!
Ik ben 10 maanden geleden samen iemand een vof begonnen. We importeren wijn uit spanje en proberen
dat hier in nederland te verkopen. Nu doe ik de boekhouding. De voorraad hou ik bij in een excel bestand.
Nu is het zo dat we zojuist weer een grote lading wijn hebben gekocht. Dit administreer ik onder grootboekrekening
7000 inkoop wijn. Maar als je nu de jaarrekening zou opmaken lijkt het alsof we erg veel verlies geleden hebben. Dit
komt natuurlijk omdat de inkoop wijn een grote kosten post is, en deze wijn nog niet verkocht is.
Is this the way to go? Of moet je toch op 1 of andere manier de voorraad die je hebt in je administratie
verwerken? Zo ja..ook graag wat tips hoe dit het makkelijkste kan :)
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44021-voorraad-in-je-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag